Icon
IAB Jäsenesittely: Leadfamly ja Max Söderholm IABlogi

IAB Jäsenesittely: Leadfamly ja Max Söderholm

10.03.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Leadfamly ja Max Söderholm

 

Max Söderholm, Country Manager

Kerro Max hieman Leadfamlysta sekä myös itsestäsi?

Ledfamly on markkinoinnin pelillistämiseen keskittynyt yritys, joka tarjoaa SaaS-työkalun pelillistettyjen sisältöjen toteutukseen sekä palvelun, joka mahdollistaa markkinoinnin tehostamisen pelimekaaniikoita hyödyntämällä.

Itseäni kutsun digimarkkinoinnin dinosauruksesi. Aloitin “uusmedia-alalla” viime vuosituhannen puolella ja olen tehnyt digimarkkinointia mediamyynnin, mainostoimiston, mainostajan ja mediatoimiston edustajana. Markkinointiteknologia on siis nyt jo viides näkökulma aiheeseen. Vapaa-ajalla minut löytää patikoimasta ulkoilualueilla ja kansallispuistoissa.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Verkostoituminen muiden alan ammattilaisten kanssa, uuden oppiminen ja kiinnostavat keskustelut ovat varmasti tärkeimpiä motiiveja yhteistyölle.

Mitä aiot tuoda IAB-yhteisöön?

Tietoa, kokemusta, osaamista ja parhaita käytänteitä vahvasti kasvussa olevasta markkinoinnin pelillistämisestä. Teemana pelillistäminen on useimmille tuttu, mutta se mitä se tarkoittaa markkinoinnin kontekstissa ja miten sitä voi hyödyntää, on suurimmalle osalle vierasta. Haluamme siis varmistaa, että suomalaiset markkinoijat tunnistavat pelillistämisen mahdollisuudet ja osaavat hyödyntää pelimekaniikoita markkinointinsa tehostamiseen.

Mihin asioihin Leadfamly on keskittymässä vuonna 2022?

Menestyvä asiakas on erityisesti skaalautuvassa SaaS-liiketoiminnassa elinehto. Olemme jatkuvasti kehittäneet toimintamalliamme suuntaan, jossa varmistetaan, että asiakkaamme saavat palveluistamme mahdollisimman paljon arvoa. Vuonna 2022 tämän asian kehitys on erityisen huomiomme kohteena. Lisäksi kasvuyrityksenä uudella alueella jokainen kohtaaminen yksittäisten asiakkaiden kanssa sekä useissa tapahtumissa. joihin osallistumme sisältää aina pelillistämisen tekemistä tutuksi markkinoinnin ammattilaisille.

Loppukevennyksenä: miten rentoudut intensiivisen työviikon jälkeen?

Liike on lääke, joten kun viikot täyttyy palavereista ruudun äärellä, on viikonloppuna luonnossa liikkuminen tehokasta palautumista. Lisäksi tietenkin illanvietot ystäväpiirissä, joss keskustellaan kaikesta muusta paitsi työstä ovat loistavaa vastapainoa myyntityölle :-)

02.07.2024

IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.

lue lisää

01.07.2024

IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis

lue lisää

24.06.2024

IAB Studio: Luvanvarainen data liiketoiminnassa

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Janninan kanssa ovat Niklas Tverin Elisalta ja Petteri Kalaoja Dagmarilta puhumassa luvanvaraisesta datasta.

lue lisää

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää