
IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis.
|
Emmi Vilkanen, Sales Manager |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
SeenThis on alunperin ruotsalainen mainosteknologia-alan yritys, jonka ydinosaamista on adaptiivinen striimausteknologia. Teknologian avulla pystymme lyhentämään mainosten latausaikoja, parantamaan mainonnan laatua sekä vähentämään turhaa datasiirtoa. Käytännössä samanaikaisesti parannamme mainonnan tuloksia ja pienennämme sen aiheuttamia ympäristövaikutuksia! Asiakkaisiimme kuuluu niin mediatoimistoja, julkaisijoita, mainostoimistoja kuin mainostaja-asiakkaitakin.
Olemme SeenThisin ensimmäiset Suomen työntekijät, mutta SeenThis on meille molemmille tuttu jo vuosien takaa mediatoimistoajoilta. Molemmilla oli teknologiasta vain hyviä kokemuksia, joten päätös lähteä mukaan rakentamaan SeenThisille paikallista edustusta Suomeen syntyi helposti. Tällä hetkellä tukikohtanamme Suomessa toimii Epicenter Helsinki, saa tulla moikkaamaan!
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Haluamme vaikuttaa omalta osaltamme toimialan kehitykseen ja osallistua aktiivisesti keskusteluun muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Ja tietysti samalla tutustua uusiin tyyppeihin!
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Haluamme olla mukana kehittämässä digimainontaa ja sisällön jakelua paremmin toimivaksi. SeenThisin striimausteknologia sekä parantaa mainonnan laatua että vähentää sen ympäristövaikutuksia, joten meillä on varmasti paljon annettavaa tässä! SeenThisillä on myös globaalisti vankkaa kokemusta IAB-toiminnasta sekä tiiviitä yhteistyömalleja niin mediatoimistojen kuin julkaisijoidenkin kanssa , joten odotamme innolla yhteistyön syventämistä Suomessakin.
Mitkä ovat teidän tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
Tärkein viestimme asiakkaille on, että kenenkään ei pitäisi enää tänä päivänä internetissä joutua valitsemaan laadun ja nopeiden latausaikojen välillä. Vastaavasti myös mainonnan tulokset ja matalampi hiilijalanjälki ovat asioita, joita voidaan kehittää parempaan suuntaan samanaikaisesti. Kasvamme kovaa vauhtia ja vuonna 2024 olemme jo saaneet uuden paikallisen SeenThis-edustuksen Suomen lisäksi Hong Kongiin. Seuraavana vuorossa on kymmenes toimistomme, joka avataan Puolaan!
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Aina ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen - anna itsellesi aikaa tehdä juuri SE kiva juttu, johon ei kiireiltä ole ollut hetkeen aikaa! :)
06.02.2025
Miksi et voi olla huomioimatta Retail mediaa vuonna 2025?
Muistaako kukaan viime vuodelle ennustettuja mediatrendejä ja "ennusteita"? Todennäköisesti suurin osa osaisi sanoa AI:n, mutta mitä muuta? Kuinka monelle trendille tai ennusteelle annetaan aito mahdollisuus toteutua yhden vuoden aikana - nopeasti ohi menevässä vuodessa.
lue lisää06.02.2025
Pelimainonnan myytinmurtajat osa 2
Pelimainonnan ympärillä pyörii edelleen sitkeitä myyttejä, jotka eivät vastaa tämän päivän digitaalisen pelaamisen todellisuutta. Vaikka gaming-mainonta on jo vakiinnuttanut paikkansa tehokkaana markkinointikanavana, monet brändit saattavat yhä aliarvioida sen monipuolisuuden ja kohderyhmien laajuuden. Pelaaminen ei ole enää vain nuorten harrastus, eikä pelimainonta rajoitu vain tiettyihin genreihin tai alustoihin. Tässä artikkelissa jatkamme yleisten harhaluulojen purkamista ja tuomme esiin pelimainonnan kehittyviä mahdollisuuksia, jotka tarjoavat brändeille entistä tehokkaampia tapoja tavoittaa ja sitouttaa yleisöjä.
lue lisää23.01.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaatti uudistuu – pysy ajan tasalla muuttuvassa maailmassa
Digimarkkinoinnin, mainonnan ja median maailma kehittyy nopeammin kuin koskaan aiemmin. Alan ammattilaisena tiedät, miten tärkeää on pysyä ajan tasalla uusista trendeistä, työkaluista ja parhaista käytännöistä. Siksi me IAB:llä päivitämme jatkuvasti digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattia – vastaamaan tämän päivän ja huomisen haasteisiin.
lue lisää20.01.2025
IAB Studio: Ohjelmallisen mainonnan myytit - Totta vai tarua?
Tervetuloa kuuntelemaan uusinta IAB Studio podcast-jaksoa, jossa syvennymme ohjelmallisen mainonnan ajankohtaisiin teemoihin ja trendeihin! Pasin kanssa studiossa mukana ovat alan asiantuntijat Juuli Pelkonen Adformilta ja Miia Salmi Sanomalta.
lue lisää