Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole
Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli! Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta hostaa seminaaria ja puhujilta kuulemme seuraavia asioita:
- Miika Luoma Kinessolta aloittaa ensimmäisenä aiheesta kuinka tulevasta murroksesta huolimatta ohjelmallinen ostotapa tuo paljon hyötyjä ja miksi ohjelmallinen ostaminen on usein se järkevin valinta
- Patrik Laukkonen Adformilta kertoo miten mainostaja voi varmistaa jatkossakin skaalautuvan ostamisen ja julkaisija inventaarinsa kaupallistamisen
- Ville-Joonas Appel Adnamilta avaa miksi nykypäivän digimainonnassa on arvioitava mainonnan onnistumista uudella tavalla
- Väinö Teittinen Otavamedialta tarjoaa käytännön vinkkejä mainonnan kohdentamiseen mainostajille
- Timo Suomalainen Dun&Bradstreetiltä tuo esiin kuinka asiakasymmärrys ja luotettava yritysdata ovat entistäkin suuremmassa arvossa ilman 3. osapuolen evästeitä ja kuinka data ja teknologia mahdollistaa jatkossakin oikea-aikaisen viestin ideaalikohderyhmille
Kansainvälisen luokan huippukeynote päättää seminaarin, kun Rajesh Sukhwani Lenovolta nousee lavalle
Pasin ja Jennin loppusanojen jälkeen alkaa rennompi afterwork-osuus, jossa voit verkostoitua alan asiantuntijoiden ja kollegoidesi kanssa. Osallistumalla seminaariin kuulet miten voit navigoida ohjelmallisen mainonnan kentässä kohdentamisen murroksen aikana, hyödyntäen uusia teknologioita ja strategioita menestyksekkäästi.
Tapahtumassa lavalle nousevat: Adform, Lenovo, Kinesso, Dun&Bradstreet, Adnami ja Otavamedia. Seminaarin pääyhteistyökumppani on Adform.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille (käytä alennuskoodia JÄSEN). Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös afterwork-tarjoiluista verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!
Tervetuloa!
Ohjelma
13.00 Ovet avataan ja kahvia tarjolla
13:30 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Jenni Korhonen | Adform
13:45 Miksi ostamme ohjelmallisesti 2024? – Tämän vuoksi ohjelmallinen ostaminen kannattaa kohdennusmurroksesta huolimatta - Miika Luoma | Kinesso
14:00 Ohjelmallisen tulevaisuus vartissa - 3 askelta kohti evästeetöntä mainontaa - Patrik Laukkonen | Adform
14:15 Keksien poistuminen ei tule olemaan digitaalisen mainonnan isoin huolen aihe - Ville-Joonas Appel | Adnami
14:30 Paljon hypeä mainonnan kohdentamisen muutoksesta: Käytännön vinkit mainostajalle - Väinö Teittinen | Otavamedia & Viivi Päivölä | SOK
14:45 Miten kohdennat viestisi B2B-asiakkaille keksien jälkeen? - Timo Suomalainen | Dun&Bradstreet
15:00 KEYNOTE: Navigating the Post-Cookie Landscape: A Pragmatic Approach by Lenovo - Rajesh Sukhwani | Lenovo
15:20 Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Jenni Korhonen | Adform
15:30 Afterwork alkaa
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää