Icon
IAB Finlandin kevätkokous Tapahtumat

IAB Finlandin kevätkokous

15.04.2020, klo 14-16

Tervetuloa IAB Finland ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen tiistaina 15.4.2020 klo 14.00–16.00.
Kokous pidetään webinaarina, johon kaikki ilmoittautuneet saavat erikseen kutsun.
Aloitamme kevätkokouksen IAB Europen toimitusjohtaja Townsend Feehanin esityksellä “The Digital New Deal”, jossa kuulemme IAB Europen näkemyksiä liittyen mm. kolmannen osapuolten keksien poistumiseen ja tulevaisuuden mahdollisiin digitaalisen mainonnan kohdennusratkaisuihin. Lisäksi IAB:n työryhmät esittelevät tämän vuoden toimintasuunnitelmansa.

Ilmoittaudu mukaan 7.4 mennessä!

AGENDA

14:00 – 14:10 Tervetulosanat
14:10 – 14:45 The Digital New Deal (Townsend Feehan, CEO, IAB Europe)
14:45 – 15:15 IAB Finland – työryhmien tavoitekortit vuodelle 2020
15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus
2. Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta sekä kahden pöytäkirjan tarkastajan ja kahden ääntenlaskijan valinta
3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
4. Esityslistan hyväksyminen
5. Vuoden 2019 toimintakertomuksen esittely
6. Vuoden 2019 tilinpäätöksen vahvistaminen ja toiminnantarkastuskertomuksen läpikäyminen sekä vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
7. Ei sääntömuutoksia
8. IAB ry:n toiminnantarkastajien valinta
8. Muut esille tulevat asiat
9. Kokouksen päättäminen

Tutustu IAB Finland ry:n sääntöihin

Kutsu IAB:n kevätkokoukseen on lähetetty jäsenyrityksen yhteyshenkilöille. 

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää