Icon
IAB Finlandin kevätkokous Tapahtumat

IAB Finlandin kevätkokous

15.04.2020, klo 14-16

Tervetuloa IAB Finland ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen tiistaina 15.4.2020 klo 14.00–16.00.
Kokous pidetään webinaarina, johon kaikki ilmoittautuneet saavat erikseen kutsun.
Aloitamme kevätkokouksen IAB Europen toimitusjohtaja Townsend Feehanin esityksellä “The Digital New Deal”, jossa kuulemme IAB Europen näkemyksiä liittyen mm. kolmannen osapuolten keksien poistumiseen ja tulevaisuuden mahdollisiin digitaalisen mainonnan kohdennusratkaisuihin. Lisäksi IAB:n työryhmät esittelevät tämän vuoden toimintasuunnitelmansa.

Ilmoittaudu mukaan 7.4 mennessä!

AGENDA

14:00 – 14:10 Tervetulosanat
14:10 – 14:45 The Digital New Deal (Townsend Feehan, CEO, IAB Europe)
14:45 – 15:15 IAB Finland – työryhmien tavoitekortit vuodelle 2020
15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus
2. Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta sekä kahden pöytäkirjan tarkastajan ja kahden ääntenlaskijan valinta
3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
4. Esityslistan hyväksyminen
5. Vuoden 2019 toimintakertomuksen esittely
6. Vuoden 2019 tilinpäätöksen vahvistaminen ja toiminnantarkastuskertomuksen läpikäyminen sekä vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
7. Ei sääntömuutoksia
8. IAB ry:n toiminnantarkastajien valinta
8. Muut esille tulevat asiat
9. Kokouksen päättäminen

Tutustu IAB Finland ry:n sääntöihin

Kutsu IAB:n kevätkokoukseen on lähetetty jäsenyrityksen yhteyshenkilöille. 

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää