Icon
Tallenne: Master Your GDPR - Internet ilman kohdennettua mainontaa 24 Tallenteet

Tallenne: Master Your GDPR - Internet ilman kohdennettua mainontaa 24

15.02.2024

Tervetuloa katsomaan tallennetta IAB Finlandin vuoden 2024 tapahtumavuoden avauksesta!

Master your GDPR -webinaarissamme joukko Suomen eturivin tietosuoja-asiantuntijoita opasti osallistujia syventymään GDPR:n, evästehyväksyntöjen, tekoälyn ja monien muiden tietosuojakysymysten monimutkaiseen maailmaan. Tapahtumamme kohokohtana oli Media-alan tutkimussäätiön rahoittaman ja IAB Finlandin sekä Kantarin toteuttaman "Internet ilman kohdennettua mainontaa 2024" -tutkimuksen julkaisu.

"Internet ilman kohdennettua mainontaa" -tutkimus, joka nyt toteutettiin toistamiseen, on saavuttanut suuren suosion; vuoden 2022 tutkimus keräsi noin 1 000 latausta ja houkutteli yli 700 kiinnostunutta osallistujaa lanseeraustapahtumaan. Tänä vuonna tutkimuksessa keskityttiin päivittämään tietoja kuluttajien näkemyksistä verkkoyksityisyyteen, maksuhalukkuuteen sisällöistä datan tai rahan muodossa, sekä uutena aiheena evästehyväksyntöjen taustatekijöihin ja sivustotyyppeihin, joille hyväksynnät ovat yleisempiä. Lisäksi tutkimus valotti adblockerien käyttöä, maksuvalmiutta digitaalisen sisällön suhteen ja kuluttajien ymmärrystä evästeistä.

Webinaarissa syvennyttiin myös EU-tason lainsäädäntöhankkeisiin kuten DMA:han, DSA:han, AI Actiin ja yhteisrekisterinpitäjyyden merkitykseen.

Tämä webinaari oli suunnattu kaikille digitaalisessa ympäristössä toimiville asiantuntijoille ja yrityksille, oli rooli sitten julkaisijana, mainostajana, toimenpiteiden tuottajana tai palveluiden ostajana.

Käy lataamassa Internet ilman kodennettua mainontaa -tutkimuksen tulokset itsellesi TÄSTÄ.

Ohjelma

Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Anna Paimela | Folks

Internet ilman kohdennettua mainontaa 2024 - Pasi Raassina | IAB Finland & Pami Bergman | Kantar (lataa prese)

Uusia vaatimuksia suostumustenhallintaan? – vastauksia ajankohtaisiin kysymyksiin - Jouni Weckman | Gravito (lataa prese)

Benefits and challenges of joint controllership and is the industry ready for a shift? - Elena Turtureanu | Adform (lataa prese)

AI Act – Getting Practical - Maria Koskinen | Saidot (lataa prese)

Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Anna Paimela | Folks

15.04.2024

LIVESTRIIMI: Marketing Next - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

03.04.2024

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

Tässä webinaarissa keskitymme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla.

lue lisää

25.03.2024

Tallenne: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa katsomaan IAB:n maaliskuun seminaarin tallennetta, jossa pureudutaan ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa. Seminaarin hosteina toimivat Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta, jotka johdattivat meidät läpi aiheen asiantuntijoiden esityksistä.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

lue lisää