Icon
Tallenne: Master Your GDPR - Evästemyrsky 2.0 Tallenteet

Tallenne: Master Your GDPR - Evästemyrsky 2.0

16.02.2023

Tietosuoja puhututtaa vuodesta toiseen. Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

Tervetuloa mukaan tallenteen pariin! Lupaamme, että saat tallenteesta paljon käytännön neuvoja ja oppeja säädösten noudattamiseksi nykyisen ja tulevan digiliiketoiminnan tueksi.

Traficomin puheenvuoro on poistettu tallenteesta heidän pyynnöstään.

Ohjelma

Tervetuloa (Anna Paimela / Iconics ja Pasi Raassina / IAB Finland)

TCF-update (Ninon Vagner / IAB Europe) (lataa prese)

Ajankohtaiskatsaus mainontaa koskevista lainsäädäntöhankkeista (Else Leppänen / Eversheds Sutherland) (lataa prese)

Google Analyticsin käyttö Privacy Shieldin varjossa (Petri Mertanen / Mertanen Analytics) (lataa prese)

Kysyin ja sain luvan. Mitä seuraavaksi? - Evästelupa kannattaa huomioida osana laajempaa identiteetin hallintaa ja se on perusta digitaaliselle asiakaskokemukselle (Jouni Mannerhovi / Gravito) (lataa prese)

Loppusanat (Anna Paimela/Iconics ja Pasi Raassina/IAB Finland)

 

20.09.2023

Tallenne: Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit

Digitaalinen audio on läsnä sekä suomalaisten kuluttajien että brändien arjessa yhä voimakkaammin. "Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit" -webinaari tarjosi kattavan läpileikkauksen digiaudioon, paljastaen tuoreet tutkimustulokset, trendit ja tulevaisuuden näkymät. Katso tallenne ja näe, mihin suuntaan digitaalisen audion tuulet puhaltavat.

lue lisää

07.09.2023

Tallenne: Smart Marketing: Digiasiakkaan jäljillä

Digiasiakkaan jättämä digitaalinen jalanjälki ja sen hyödyntäminen on jatkossa entistä tärkeämpää markkinoinnissa. Digitaalinen asiakasdata on kaiken markkinoinnin kohdentamisen sekä asiakasymmärryksen keskiössä. Relevantti digitaalinen asiakasdata kertoo paljon kuluttajan sen hetkisistä asiakastarpeista ja brändistä jää kiinni kuinka hyvin se pystyy nämä kyseiset tiedot ja tarttumapinnat yhdistämään.

lue lisää

01.09.2023

Tallenne: IAB Finland x DoubleVerify – Industry Insider

Videostriimauksesta ChatGPT:hen - kuluttajat ympäri maailman omaksuvat uusia ja jännittäviä tapoja luoda, jakaa sekä nauttia sisällöstä sekä löytäen yhteyksiä brändien kanssa. Sisällön kulutuksen lisäksi myös sisällön luomisen määrä kasvaa ennätysmäisesti, mikä tarjoaa paljon mahdollisuuksia mainostajille, mutta voi antaa myös liiketoiminnallisia haasteit

lue lisää

15.06.2023

Tallenne: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan

Kaikkien muiden mediaryhmien mukaisesti myös ulkomainonta on keskellä digitransformaatiota. Suomessa ulkomainonnan digitalisoitumiinen on kansainvälisellä mittapuulla pitkällä ja reilusti yli puolet ulkomainonnasta on digitaalista. IAB:n ja Kantarin tekemän arvion mukaan digitaalinen ulkomainonta kasvoi vuonna 2022 30 % ja kokonaisvolyymi nousi noin 46,5 miljoonaan euroon.

lue lisää