Icon
Tallenne: IAB Tietoisku Tallenteet

Tallenne: IAB Tietoisku

07.03.2024

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

Tämä tiivis noin tunnin mittainen setti tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden pysyä ajan tasalla digitaalisen markkinoinnin uusimmista trendeistä, oivalluksista ja innovaatioista. Neljä kertaa vuodessa järjestettävässä IAB Tietoiskussa jaamme IAB:n työryhmien tuoreimmat aikaansaannokset, tarjoamme markkinaa helpottavia oppaita, katsauksia ja työkaluja, sekä otamme katsauksia mediamainonnan markkinan nykytilanteeseen.

Olitpa sitten markkinointialan ammattilainen, digimarkkinoinnista kiinnostunut tai vain halukas oppimaan uutta, tämä tapahtuman tallenne on juuri sinulle. Saat kuulla asiantuntijoiltamme, miten voit hyödyntää Retail Mediaa, tehdä vaikuttavaa sisältömarkkinointia, maksimoida digiulkomainonnan potentiaalin ja hyödyntää gaming-alaa markkinoinnissasi.

Ohjelma

Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland (lataa prese)

Retail Median Suomen tilannekatsaus - Retail Media työryhmästä Hannele Jauhiainen | Kesko & Sami Hiirsalmi | SOK Smart Marketing (lataa opas)

Miten Suomi puhuu sisältömarkkinoinnista: termit ja terminologia - Sisältömarkkinoinnin työryhmästä Pasi Raassina | IAB Finland (lataa opas)

Digiulkomainonnan ostajan tärkein työkalu: DOOH kartta 2.0 - Digiulkomainonnan työryhmästä Aapo Koro | Outshine (lataa prese)

Gaming Myytinmurtajat rikkoo ennakkoluuloja ja väärinkäsityksiä Gaming-mainontaan liittyen - Gaming työryhmästä Janna Laiho | Azerion & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance (lataa prese)

Kuinka hyvin toimialalla on markkinointiteknologiat käytössä? Markkinakyselyn tuloksia! - Martech työryhmästä Charlotta Muinonen | Neste & Henri Maunuksela | dentsu (lataa tulokset)

Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland

23.04.2024

Tallenne: Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tapahtumassa avattiin ovia uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskityimme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

03.04.2024

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

Tässä webinaarissa keskitymme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla.

lue lisää

25.03.2024

Tallenne: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa katsomaan IAB:n maaliskuun seminaarin tallennetta, jossa pureudutaan ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa. Seminaarin hosteina toimivat Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta, jotka johdattivat meidät läpi aiheen asiantuntijoiden esityksistä.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

lue lisää