
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?
Uusi neliosainen Luovuuden minisarja!
Konversio-optimisteissa julkaistaan uusi luovuuden minisarja, jonka on suunnitellut ja tuottanut IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä. Neliosaisessa teemasarjassa syvennytään luovuuteen eri näkökulmista mielenkiintoisten vieraiden seurassa.
Ensimmäisen jakson “Kuka saa olla luova” ottaa haltuun IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmästä Isobarin Jussi Hakanen ja kutsuu vieraakseen Katariina Harteelan Reaktor Creativelta ja Mikko Hakkaraisen Milttonilta. Jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
Jaksossa keskustellaan aiheista kuten,
- Millaiset ominaisuudet yhdistävät luovaa työtä tekeviä?
- Kuka on ja saa olla luova yritys/toimisto?
- Miten luova suunnittelija pääsee eroon jumista?
- Millaisia luovuusbootcampia nämä luovuuden personal trainerit suosittelevat?
Kuuntele teemajakso alta ja tutustu myös muihin KonversiO-Optimistien jaksoihin!
Kuuntele koko jakso tästä:
DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.
Luovuusekstran kaikki jaksot on suunniteltu ja toteutettu yhdessä IAB:n sisältömarkkinoinnin työryhmän kanssa. Näissä teemajaksoissa syvennymme luovuuteen eri näkökulmista.
Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.
Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!
Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
18.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää27.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää02.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää08.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää08.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Optimaalinen ympäristö luovuudelle
Neljännessä jaksossa pureudutaan luovuudelle optimaalisiin prosesseihin ja toimintamalleihin. Mistä ideat syntyy ja miten luoda optimaalinen ympäristö luovuudelle?
lue lisää02.11.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Luovuuden ylläpitäminen etäaikana
Kolmannessa jaksossa keskustellaan luovuudesta etäaikana: Miten tukea yksittäisen ihmisen tai kokonaisen tiimin tai ryhmien luovuutta? Keskustelun pohjana toimii vinkit luovuuden ylläpitämisestä alan ihmisiltä.
lue lisää27.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Data ja luovuus
Data ja luovuus on mielenkiintoinen pari kun mietitään markkinointia niitä hyödyntämällä yhdessä saadaan aikaan tuloksellista, erottuvaa ja kiinnostavaa markkinointia. Toisessa jaksossa keskustellaan datan ja luovuuden suhteesta sisältömarkkinoinnin kampanjassa, kun Alma Median Hanna Repo saa vieraikseen yhden luovuuden ammattilaisen eli Johanna Kerrmanin Fless Creativelta sekä datan ammattilaisen eli Otto Niinikosken mainostoimisto Folk Finlandilta.
lue lisää18.10.2021
KonversiO-Optimistit Luovuusekstra: Kuka saa olla luova?
Uuden minisarjan ensimmäisessä jaksossa keskustellaan siitä kuka saa olla luova ihan ihmisenä, mutta myös yrityksenä tai toimistona.
lue lisää