Icon
Vuoden datateko MIXX Awards

Kategoria: Vuoden datateko

Kategoriassa palkitaan vuoden 2022 datateko.
Kilpailutyössä on hyödynnetty dataa innovatiivisella ja fiksulla tavalla tuoden vaikuttavia tuloksia kilpailijataholle. Ehdolle voi asettua toimialalta kuka taho tahansa.
Kilpailutyöt arvioidaan kolmella kriteerillä: strategia, toteutus ja innovaatio sekä tulokset.

Tuomaristossa toimivat:

Tuomariston puheenjohtaja:
Hannaleena Koskinen, SOK Smart Marketing (IAB Hallituksen jäsen)

Henri Maunuksela, dentsu (Martech työryhmän PJ)
Jari Kekkonen, TietoEvry Create
Petri Mertanen, Mertanen Analytics (Datatyöryhmän PJ)
Jaana Karjalainen, Meta (Sometyöryhmän PJ)

Ilmoittaudu

Kilpailun entry on auki 31.3. saakka. Ensimmäisen vuoden kunniaksi ilmoittautuminen mukaan on maksutonta. Voittajat julkistetaan IAB MIXX AWARDS gaalassa 25.5.2023

Jos MIXX Awardisista heräsi kysymyksiä olethan yhteydessä Mira Vaurulaan (mira.vaurula@iab.fi, p. 040 168 0385)

Paras vastuullinen markkinointiteko
Vuoden datateko
Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus
Digikanavia parhaiten hyödyntävä mainostaja
Paras digisuunnittelutiimi
Paras digimyyntitiimi
Vuoden digiammattilainen
Kilpailun tiedot ja säännöt
Tuomaristot