Icon
Webinar: What compliance with the GDPR means and how to get started Tapahtumat

Webinar: What compliance with the GDPR means and how to get started

28.09.2017, Webinaari

After the 25th of May 2018, data protection authorities will have the power to fine companies
up to €20,000,000 for breaching the new data protection law, the GDPR. 
The best time to start figuring out compliance was probably a year and a half ago, when the law was adopted. 
The next best time is now.

Järjestäjä: IAB Europe

IAB Europe järjestää maksuttoman webinaarisarjan, jonka ensimmäinen osa toteutetaan torstaina 28. syyskuuta 2017 klo 17.00-18.30. Asiantuntijana on Michelle Appello (Senior Director Business Solutions, Improve Digital) yhdessä lakimiestiiminsä kanssa. Ensimmäisen osan aiheena ovat tietosuoja-asetuksen peruteet: mitä se tarkoittaa ja miten päästä alkuun.

Lisätiedot ja rekisteröityminen webinaariin IAB Europen sivuilla.

Osa 2 (päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin yo. sivulla): Asiantuntijana Ghita Harris-Newton (Chief Privacy Officer & Deputy General Counsel, Quantcast), aiheena henkilötiedot.

Osa 3: (päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin yo. sivulla): Asiantuntijana Alice Lincoln (Vice President — Data Policy & Governance, Mediamath), aiheena suostumuksen hankkiminen.

Webinaarisarja saa jatkoa vuoden 2018 puolella.

15.02.2023

Webinaari: Master your GDPR - Evästemyrsky 2.0

Tässä vuoden ensimmäisessä IAB-webinaarissa kuullaan katsaus ajankohtaisiin lainsäädäntöhankkeisiin ja keskustellaan Google Analyticsin käytön turvallisuudesta. IAB-tapahtumissa ei luonnollisesti unohdeta myöskään evästeitä, vaan kuulemme IAB Europen toimesta viimeiset käänteet TCF-standardin vuonna 2022 saaman langettavan päätöksen tiimoilta. Lisäksi Traficom antaa katsauksen viimeaikaisiin evästepäätöksiin ja CMP-toimija Gravito johdattaa keskustelua identiteetin hallinnan sekä digitaalisen asiakaskokemuksen äärelle.

lue lisää

05.04.2023

Seminaari: Tulevaisuuden kohderyhmät

Minkälaisia kohderyhmiä mainostajilla on tulevaisuudessa tavoiteltavana? Miten tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat jatkossa? Miten hyödyntää asiakasdataa markkinoinnissa? Seminaarin fokuksessa kohderyhmät, kohdentaminen sekä asiakasdata. Minkälaiset datakyvykkyydet tulevaisuuden mainostaja tarvitsee?

lue lisää

19.04.2023

Webinaari: Some, vaikuttajat & sisältötrendit

Webinaarissa julkaistaan kolmannen kerran vaikuttajamarkkinoinnin määrä. Webinaarin sisällöt käsittelee sosiaalisen median markkinointia, vaikuttajamarkkinointia sekä sisältötrendejä.

lue lisää

31.05.2023

Seminaari: Post 3p

Digimarkkinoinnin ekosysteemi on murroksessa kolmannen osapuolen evästeiden poistumisen sekä kiristyvän evästeluvituksen myötä. Ensimmäisen osapuolen datasta tulee arvokkaampaa ja markkinoinnin toimintamallit pitää miettiä uudestaan. Tilannekatsaus missä mennään nyt, mitkä ovat tulevaisuudessa mahdollisuudet ja missä vaiheessa mainostajat ovat tällä matkalla.

lue lisää