Icon
Webinar series: Transparency and Consent Framework Feedback Tapahtumat

Webinar series: Transparency and Consent Framework Feedback

16.03.2018, Webinaari

Järjestäjä: IAB Europe

8. päivä maaliskuuta 2018 IAB Europe julkaisi GDPR: läpinäkyvyys- ja suostumuskehykseen liittyvät tekniset erittelyt kommentoitavaksi. Toimialan yhteisen puiteohjelman tavoitteena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, mainostajia ja koko toimitusketjua täyttämään läpinäkyvyyden vaatimukset GDPR:n mukaisesti kattaen myös käyttäjien suostumusmekanismin ennen asetuksen voimaantuloa 25. toukokuuta tänä vuonna.

Kehys on ei-kaupallinen avoimen lähdekoodin aloite. Lopullinen versio on tarkoitus julkaista huhtikuun puolivälissä, kun julkaisijoita, mainostajia ja muita tärkeitä alan toimijoita on kuultu. Organisaatiot voivata antaa palautetta 8.4. saakka. Kiinnostuneilla on kommentoinnin lisäksi mahdollisuus antaa lisää palautetta ja esittää kysymyksiä osallistumalla maksuttomiin Q&A-webinaareihin maalis-huhtikuussa. Katso aikataulut ja rekisteröi täältä.

Perjantai 16.3. 18.00-19.00 
Perjantai 23.3. 18.00-19.00 
Perjantai 30.3. 18.00-19.00
Perjantai 6.4. 18.00-19.00 
Perjantai 13.4. 18.00-19.00
(ajat Suomen aikaa)

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää