Webinar series: Transparency and Consent Framework Feedback
Järjestäjä: IAB Europe
8. päivä maaliskuuta 2018 IAB Europe julkaisi GDPR: läpinäkyvyys- ja suostumuskehykseen liittyvät tekniset erittelyt kommentoitavaksi. Toimialan yhteisen puiteohjelman tavoitteena on auttaa julkaisijoita, teknologian toimittajia, mainostajia ja koko toimitusketjua täyttämään läpinäkyvyyden vaatimukset GDPR:n mukaisesti kattaen myös käyttäjien suostumusmekanismin ennen asetuksen voimaantuloa 25. toukokuuta tänä vuonna.
Kehys on ei-kaupallinen avoimen lähdekoodin aloite. Lopullinen versio on tarkoitus julkaista huhtikuun puolivälissä, kun julkaisijoita, mainostajia ja muita tärkeitä alan toimijoita on kuultu. Organisaatiot voivata antaa palautetta 8.4. saakka. Kiinnostuneilla on kommentoinnin lisäksi mahdollisuus antaa lisää palautetta ja esittää kysymyksiä osallistumalla maksuttomiin Q&A-webinaareihin maalis-huhtikuussa. Katso aikataulut ja rekisteröi täältä.
Perjantai 16.3. 18.00-19.00
Perjantai 23.3. 18.00-19.00
Perjantai 30.3. 18.00-19.00
Perjantai 6.4. 18.00-19.00
Perjantai 13.4. 18.00-19.00
(ajat Suomen aikaa)
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää