Icon
Tietosuoja-asetuksen ABC käytännössä – mitä pitää tehdä jo nyt? Tapahtumat

Tietosuoja-asetuksen ABC käytännössä – mitä pitää tehdä jo nyt?

08.06.2017

 

Tulevan evästesääntelyn sekä toukokuusta 2018 alkaen sovellettavan EU Tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) ympärillä on vielä paljon avoimia kysymyksiä. Perusasiat ovat kuitenkin jo selvillä. Osallistumalla IAB:n tietosuojaseminaariin varmistat, että sinulla on ajantasainen tieto tulevasta sääntelystä ja voit hahmottaa sen vaikutukset liiketoiminnallesi.

IAB:n Tietosuojaryhmän asiantuntijat ovat koonneet sinulle tuhdin tietopaketin tulevasta sääntelystä. Tietosuoja-asetuksen kiemuroita avaavat Alma Media ja Sanoma. Liiketoiminnan näkökulmaa seminaariin tuovat Mirum Agency sekä Accenture.

Sinulla on mahdolllisuus kysyä tilaisuudessa neuvoja omiin EU:n tietosuoja-asetukseen liittyviin kysymyksiisi. Parhaan vastauksen saamiseksi laita kysymyksesi etukäteen meille sähköpostilla toimisto@iab.fi. 

8.30 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.00

Tervetuloa!
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
9.10

Vielä kerran: mistä nyt oikein on kysymys? EU:n sääntelykokonaisuus.
Tiina Kerttula, Legal Counsel, Alma Media

9.35

Mitä nyt siis pitäisi tehdä? GDPR ja ePrivacy.
Laura Tarhonen, Privacy Manager, Sanoma

10.05

Case - GDPR käytännössä
Niklas Nykter, Security Consultant, Accenture Security

10.25 

Sulattelutauko

10.40


Mitä pelkoja ja haasteita uuteen sääntelyyn liittyy? Saako digimainontaa enää jatkossa kohdentaa?
Juha Karonen, CTO, Mirum Agency Oy, esittää kiperiä kysymyksiä ja pahimpia pelkojaan tietosuoja-asetuksesta. Mitä tähän vastaavat Laura Tarhonen, Tiina Kerttula ja Elli Laine, lakimies, Eversheds

11.00

Keskustelua, kysymyksiä ja yhteenveto

11.30

Tilaisuus päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti!

Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).

IAB Finlandin Premiumjäsenet:

                             

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää