
Tietosuoja-asetuksen ABC käytännössä – mitä pitää tehdä jo nyt?
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Tulevan evästesääntelyn sekä toukokuusta 2018 alkaen sovellettavan EU Tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) ympärillä on vielä paljon avoimia kysymyksiä. Perusasiat ovat kuitenkin jo selvillä. Osallistumalla IAB:n tietosuojaseminaariin varmistat, että sinulla on ajantasainen tieto tulevasta sääntelystä ja voit hahmottaa sen vaikutukset liiketoiminnallesi.
IAB:n Tietosuojaryhmän asiantuntijat ovat koonneet sinulle tuhdin tietopaketin tulevasta sääntelystä. Tietosuoja-asetuksen kiemuroita avaavat Alma Media ja Sanoma. Liiketoiminnan näkökulmaa seminaariin tuovat Mirum Agency sekä Accenture.
Sinulla on mahdolllisuus kysyä tilaisuudessa neuvoja omiin EU:n tietosuoja-asetukseen liittyviin kysymyksiisi. Parhaan vastauksen saamiseksi laita kysymyksesi etukäteen meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
8.30 | Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu |
9.00 |
Tervetuloa! Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Vielä kerran: mistä nyt oikein on kysymys? EU:n sääntelykokonaisuus. |
9.35 |
Mitä nyt siis pitäisi tehdä? GDPR ja ePrivacy. |
10.05 |
Case - GDPR käytännössä |
10.25 |
Sulattelutauko |
10.40 |
Mitä pelkoja ja haasteita uuteen sääntelyyn liittyy? Saako digimainontaa enää jatkossa kohdentaa? |
11.00 |
Keskustelua, kysymyksiä ja yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
IAB Finlandin Premiumjäsenet:
![]() |
![]() |
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää