Tietosuoja-asetuksen ABC käytännössä – mitä pitää tehdä jo nyt?
Tulevan evästesääntelyn sekä toukokuusta 2018 alkaen sovellettavan EU Tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) ympärillä on vielä paljon avoimia kysymyksiä. Perusasiat ovat kuitenkin jo selvillä. Osallistumalla IAB:n tietosuojaseminaariin varmistat, että sinulla on ajantasainen tieto tulevasta sääntelystä ja voit hahmottaa sen vaikutukset liiketoiminnallesi.
IAB:n Tietosuojaryhmän asiantuntijat ovat koonneet sinulle tuhdin tietopaketin tulevasta sääntelystä. Tietosuoja-asetuksen kiemuroita avaavat Alma Media ja Sanoma. Liiketoiminnan näkökulmaa seminaariin tuovat Mirum Agency sekä Accenture.
Sinulla on mahdolllisuus kysyä tilaisuudessa neuvoja omiin EU:n tietosuoja-asetukseen liittyviin kysymyksiisi. Parhaan vastauksen saamiseksi laita kysymyksesi etukäteen meille sähköpostilla toimisto@iab.fi.
8.30 | Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu |
9.00 |
Tervetuloa! Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Vielä kerran: mistä nyt oikein on kysymys? EU:n sääntelykokonaisuus. |
9.35 |
Mitä nyt siis pitäisi tehdä? GDPR ja ePrivacy. |
10.05 |
Case - GDPR käytännössä |
10.25 |
Sulattelutauko |
10.40 |
Mitä pelkoja ja haasteita uuteen sääntelyyn liittyy? Saako digimainontaa enää jatkossa kohdentaa? |
11.00 |
Keskustelua, kysymyksiä ja yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Ilmoittaudu mukaan nyt, sillä paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB:n jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv (24 %).
IAB Finlandin Premiumjäsenet:
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää