Icon
Sosiaalisen median markkinoinnin koulutus - näin onnistut! Tapahtumat

Sosiaalisen median markkinoinnin koulutus - näin onnistut!

15.09.2020

Somemarkkinoinnin yleistyttyä sisältötulvasta erottautumiseen vaaditaan yhä enemmän tietotaitoa. Tämä puolen päivän koulutus on suunnattu markkinoijille, jotka haluavat ymmärtää sosiaalisen median markkinoinnin uusia mahdollisuuksia laajemmin ja tuottaa itse toimivaa ja tuloksekasta somemarkkinointia. Koulutuksessa käsitellään somemarkkinointia niin strategisella tasolla, kuin konkreettisten esimerkkien kautta, jolloin oppiminen on käytännönläheistä. Koulutukseen osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta sosiaalisen median markkinoinnin työkaluista. Tervetuloa!

Kurssin sisältö: Somemarkkinoinnin uudet tuulet – mitä mahdollisuuksia markkinoijalle on auennut?

  • Osallistavuus – uudet tavat puhutella (mm. videoaktivoinnit ja Storiesit) ja somekanavien käyttötapojen muutos
  • Sisältötyypit – millaiset formaatit toimivat eri kanavissa ja mitä uusia mahdollisuuksia on tullut
  • Mainonnan tavoitteet – mitä somemarkkinoinnilla voit seurata, saavuttaa ja mistä hinnoista puhutaan
  • TikTokin räjähdys: miten brändi voi olla läsnä, minkälaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa, mikä on kanavan kohderyhmä ja millainen sisältö siellä toimii
  • Anonyymiteetti & dark sharing: mitä tällä tarkoitetaan ja miten voidaan seurata, uutena kanavana Jodel
  • Yleistä keskustelua ja kysymyksiä

HINNAT

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 250 € + alv
Ei-jäsenet 350 € + alv

 

KOULUTTAJA

Koulutuksen vetää somemarkkinointitoimisto MySomen perustaja ja toimitusjohtaja Jenni Kynnös (KTM), joka vastaa yli 50 brändin sosiaalisen median markkinoinnista. Jennin fokuksessa on etenkin uusien somekanavien kaupallistaminen sekä somemarkkinoinnin analytiikka ja seuranta.

18.02.2021

IAB Tutkimusaamu - OSA 1: Mitä datan jälkeen? & OSA 2: Deep Dive sisältömarkkinointiin

IAB Finlandin tutkimusaamussa kuulet kahden tuoreen tutkimuksen tulokset kontekstin vaikutuksesta digimainonnan toimivuuteen ja tehoon sekä miten markkinointipäättäjät tekevät sisältömarkkinointia.

lue lisää