Sosiaalisen median markkinoinnin koulutus - näin onnistut!
Somemarkkinoinnin yleistyttyä sisältötulvasta erottautumiseen vaaditaan yhä enemmän tietotaitoa. Tämä puolen päivän koulutus on suunnattu markkinoijille, jotka haluavat ymmärtää sosiaalisen median markkinoinnin uusia mahdollisuuksia laajemmin ja tuottaa itse toimivaa ja tuloksekasta somemarkkinointia. Koulutuksessa käsitellään somemarkkinointia niin strategisella tasolla, kuin konkreettisten esimerkkien kautta, jolloin oppiminen on käytännönläheistä. Koulutukseen osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta sosiaalisen median markkinoinnin työkaluista. Tervetuloa!
Kurssin sisältö: Somemarkkinoinnin uudet tuulet – mitä mahdollisuuksia markkinoijalle on auennut?
- Osallistavuus – uudet tavat puhutella (mm. videoaktivoinnit ja Storiesit) ja somekanavien käyttötapojen muutos
- Sisältötyypit – millaiset formaatit toimivat eri kanavissa ja mitä uusia mahdollisuuksia on tullut
- Mainonnan tavoitteet – mitä somemarkkinoinnilla voit seurata, saavuttaa ja mistä hinnoista puhutaan
- TikTokin räjähdys: miten brändi voi olla läsnä, minkälaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa, mikä on kanavan kohderyhmä ja millainen sisältö siellä toimii
- Anonyymiteetti & dark sharing: mitä tällä tarkoitetaan ja miten voidaan seurata, uutena kanavana Jodel
- Yleistä keskustelua ja kysymyksiä
HINNAT
IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 250 € + alv
Ei-jäsenet 350 € + alv
KOULUTTAJA
Koulutuksen vetää somemarkkinointitoimisto MySomen perustaja ja toimitusjohtaja Jenni Kynnös (KTM), joka vastaa yli 50 brändin sosiaalisen median markkinoinnista. Jennin fokuksessa on etenkin uusien somekanavien kaupallistaminen sekä somemarkkinoinnin analytiikka ja seuranta.
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää