REBOOT -webinaari
Buutataan markkina yhdessä!
Urbaanin sanakirjan mukaan sanan "reboot" voi kääntää muotoon "käynnistää tietokone uudelleen". Puhekielessä reboottaus on sitä ihanaa Finglishiä - "Ootas hetki, reboottaan ku tää kone lagaa".
Aika monella markkinoinnin parissa työskentelevällä on tänä keväänä ollut mielessä reboottaus... ainakin markkinointisuunnitelmia ja valitettavan usein ihan liiketoimintaakin on käynnistelty uudelleen.
IAB Finlandin Reboot -webinaarissa pääset kuuntelemaan miten digimarkkinan eri toimijat ovat reagoineet COVID-19 kriisiin. Omat näkökulmat ja toimenpiteet kuullaan Kotipizzalta, Sanomalta, Facebookilta sekä Dagmarilta.
Pääsemme kuulemaan näkemyksiä ainakin seuraaviin teemoihin:
- Minkälaiset markkinointikanavat sekä -ratkaisut herättävät nyt mainostajien kiinnostuksen
- Miten, missä ja erityisesti millaisella viestillä kannattaa nyt mainostaa
- Miten mediakulutus on muuttunut pandemian aikana
- Miten organisaatiota saa innostettua vaikeina aikoina: mikä on toiminut, mitä olette oppineet, oletteko löytäneet uusia, ketteriä tapoja markkinoinnin tehostamiseksi jne.
- Muuttuuko markkinointi ja mediakulutus myös pysyvästi, eli mille mahtaa markkinoinnin maailma näyttää pandemian jälkeen
HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Puhujat
Moderaattorina toimii Pasi Raassina, IAB Finland
|
Markkinointijohtaja |
Elina Bono / Sanoma Elina Bono vetää Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta. Case: Sanoman B2B-markkinointi reagoi nopeasti koronaan muuttamalla oman markkinointinsa lennossa aikaan sopivaksi. |
|
Jaana Karjalainen / Facebook Agency Partner |
|
|
Client Group Director |
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää