
REBOOT -webinaari
Buutataan markkina yhdessä!
Urbaanin sanakirjan mukaan sanan "reboot" voi kääntää muotoon "käynnistää tietokone uudelleen". Puhekielessä reboottaus on sitä ihanaa Finglishiä - "Ootas hetki, reboottaan ku tää kone lagaa".
Aika monella markkinoinnin parissa työskentelevällä on tänä keväänä ollut mielessä reboottaus... ainakin markkinointisuunnitelmia ja valitettavan usein ihan liiketoimintaakin on käynnistelty uudelleen.
IAB Finlandin Reboot -webinaarissa pääset kuuntelemaan miten digimarkkinan eri toimijat ovat reagoineet COVID-19 kriisiin. Omat näkökulmat ja toimenpiteet kuullaan Kotipizzalta, Sanomalta, Facebookilta sekä Dagmarilta.
Pääsemme kuulemaan näkemyksiä ainakin seuraaviin teemoihin:
- Minkälaiset markkinointikanavat sekä -ratkaisut herättävät nyt mainostajien kiinnostuksen
- Miten, missä ja erityisesti millaisella viestillä kannattaa nyt mainostaa
- Miten mediakulutus on muuttunut pandemian aikana
- Miten organisaatiota saa innostettua vaikeina aikoina: mikä on toiminut, mitä olette oppineet, oletteko löytäneet uusia, ketteriä tapoja markkinoinnin tehostamiseksi jne.
- Muuttuuko markkinointi ja mediakulutus myös pysyvästi, eli mille mahtaa markkinoinnin maailma näyttää pandemian jälkeen
HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Puhujat
Moderaattorina toimii Pasi Raassina, IAB Finland
|
Markkinointijohtaja |
![]() |
Elina Bono / Sanoma Elina Bono vetää Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta. Case: Sanoman B2B-markkinointi reagoi nopeasti koronaan muuttamalla oman markkinointinsa lennossa aikaan sopivaksi. |
![]() |
Jaana Karjalainen / Facebook Agency Partner |
|
Client Group Director |
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää