Icon
REBOOT -webinaari Tapahtumat

REBOOT -webinaari

12.05.2020, 9:00-11:30

Buutataan markkina yhdessä!

Urbaanin sanakirjan mukaan sanan "reboot" voi kääntää muotoon "käynnistää tietokone uudelleen". Puhekielessä reboottaus on sitä ihanaa Finglishiä - "Ootas hetki, reboottaan ku tää kone lagaa".

Aika monella markkinoinnin parissa työskentelevällä on tänä keväänä ollut mielessä reboottaus... ainakin markkinointisuunnitelmia ja valitettavan usein ihan liiketoimintaakin on käynnistelty uudelleen.

IAB Finlandin Reboot -webinaarissa pääset kuuntelemaan miten digimarkkinan eri toimijat ovat reagoineet COVID-19 kriisiin. Omat näkökulmat ja toimenpiteet kuullaan Kotipizzalta, Sanomalta, Facebookilta sekä Dagmarilta.

Pääsemme kuulemaan näkemyksiä ainakin seuraaviin teemoihin:

  • Minkälaiset markkinointikanavat sekä -ratkaisut herättävät nyt mainostajien kiinnostuksen
  • Miten, missä ja erityisesti millaisella viestillä kannattaa nyt mainostaa
  • Miten mediakulutus on muuttunut pandemian aikana
  • Miten organisaatiota saa innostettua vaikeina aikoina: mikä on toiminut, mitä olette oppineet, oletteko löytäneet uusia, ketteriä tapoja markkinoinnin tehostamiseksi jne.
  • Muuttuuko markkinointi ja mediakulutus myös pysyvästi, eli mille mahtaa markkinoinnin maailma näyttää pandemian jälkeen

HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu!

Puhujat

Moderaattorina toimii Pasi Raassina, IAB Finland



Rainer Lindqvist / Kotipizza

Markkinointijohtaja

Elina Bono / Sanoma
Head of Marketing, B2B

Elina Bono vetää Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta.

Case: Sanoman B2B-markkinointi reagoi nopeasti koronaan muuttamalla oman markkinointinsa lennossa aikaan sopivaksi.

Jaana Karjalainen / Facebook

Agency Partner



Mika Lehroranta / Dagmar

Client Group Director



05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää