Icon
REBOOT -webinaari Tapahtumat

REBOOT -webinaari

12.05.2020, 9:00-11:30

Buutataan markkina yhdessä!

Urbaanin sanakirjan mukaan sanan "reboot" voi kääntää muotoon "käynnistää tietokone uudelleen". Puhekielessä reboottaus on sitä ihanaa Finglishiä - "Ootas hetki, reboottaan ku tää kone lagaa".

Aika monella markkinoinnin parissa työskentelevällä on tänä keväänä ollut mielessä reboottaus... ainakin markkinointisuunnitelmia ja valitettavan usein ihan liiketoimintaakin on käynnistelty uudelleen.

IAB Finlandin Reboot -webinaarissa pääset kuuntelemaan miten digimarkkinan eri toimijat ovat reagoineet COVID-19 kriisiin. Omat näkökulmat ja toimenpiteet kuullaan Kotipizzalta, Sanomalta, Facebookilta sekä Dagmarilta.

Pääsemme kuulemaan näkemyksiä ainakin seuraaviin teemoihin:

  • Minkälaiset markkinointikanavat sekä -ratkaisut herättävät nyt mainostajien kiinnostuksen
  • Miten, missä ja erityisesti millaisella viestillä kannattaa nyt mainostaa
  • Miten mediakulutus on muuttunut pandemian aikana
  • Miten organisaatiota saa innostettua vaikeina aikoina: mikä on toiminut, mitä olette oppineet, oletteko löytäneet uusia, ketteriä tapoja markkinoinnin tehostamiseksi jne.
  • Muuttuuko markkinointi ja mediakulutus myös pysyvästi, eli mille mahtaa markkinoinnin maailma näyttää pandemian jälkeen

HUOM! IAB Finland on mukana taistelussa koronavirusta vastaan. 16.3.2020-31.5.2020 välisenä aikana kaikki IAB:n tapahtumat ja koulutukset suoritetaan suunnitelmien mukaisesti, mutta webinaareina.

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi 

Ilmoittaudu!

Puhujat

Moderaattorina toimii Pasi Raassina, IAB Finland



Rainer Lindqvist / Kotipizza

Markkinointijohtaja

Elina Bono / Sanoma
Head of Marketing, B2B

Elina Bono vetää Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia. Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä niin mainostajan, median kuin toimistonkin puolelta.

Case: Sanoman B2B-markkinointi reagoi nopeasti koronaan muuttamalla oman markkinointinsa lennossa aikaan sopivaksi.

Jaana Karjalainen / Facebook

Agency Partner



Mika Lehroranta / Dagmar

Client Group Director



30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää