![Icon](https://www.iab.fi/media/layout/img/pallot.png)
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Mainosten ja sisällön kyllästämässä maailmassa on aika rikkoa muotit ja sitouttaa kohderyhmäsi uudella tavalla – pelillistämisen kautta!
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
Tule kuuntelemaan jäsenyrityksemme Playablen tapahtumaan 17.4. miten saat kohdeyleisösi tarttumaan viestiisi, kiinnostumaan ja viettämään keskittynyttä aikaa brändisi parissa!
Tässä tapahtumassa pääset oppimaan:
- Miten hyödyntää ihmisen luontaista vaistoa pelaamiseen tehokkaana välineenä brändiin sitouttamisessa?
- Miksi markkinoinnin pelillistäminen on enemmän kuin pelkkää hauskanpitoa – se on tehokas lähestymistapa asiakashankintaan ja sitouttamiseen jokaisessa kohtaamispisteessä asiakaspolulla!
- Miten pelillistetty markkinointi herää henkiin erilaisten vaikuttavien brändien menestystarinoiden avulla?
Tapahtuma on kaikille ilmainen
28.08.2024
Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla
Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.
lue lisää04.09.2024
Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.
lue lisää11.09.2024
Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan
Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?
lue lisää24.09.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää