Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Mainosten ja sisällön kyllästämässä maailmassa on aika rikkoa muotit ja sitouttaa kohderyhmäsi uudella tavalla – pelillistämisen kautta!
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
Tule kuuntelemaan jäsenyrityksemme Playablen tapahtumaan 17.4. miten saat kohdeyleisösi tarttumaan viestiisi, kiinnostumaan ja viettämään keskittynyttä aikaa brändisi parissa!
Tässä tapahtumassa pääset oppimaan:
- Miten hyödyntää ihmisen luontaista vaistoa pelaamiseen tehokkaana välineenä brändiin sitouttamisessa?
- Miksi markkinoinnin pelillistäminen on enemmän kuin pelkkää hauskanpitoa – se on tehokas lähestymistapa asiakashankintaan ja sitouttamiseen jokaisessa kohtaamispisteessä asiakaspolulla!
- Miten pelillistetty markkinointi herää henkiin erilaisten vaikuttavien brändien menestystarinoiden avulla?
Tapahtuma on kaikille ilmainen
30.05.2024
Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari
Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.
lue lisää