Icon
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima Tapahtumat

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

17.04.2024, 08:30-11:00

Mainosten ja sisällön kyllästämässä maailmassa on aika rikkoa muotit ja sitouttaa kohderyhmäsi uudella tavalla – pelillistämisen kautta!

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

Tule kuuntelemaan jäsenyrityksemme Playablen tapahtumaan 17.4. miten saat kohdeyleisösi tarttumaan viestiisi, kiinnostumaan ja viettämään keskittynyttä aikaa brändisi parissa!

Tässä tapahtumassa pääset oppimaan:

  • Miten hyödyntää ihmisen luontaista vaistoa pelaamiseen tehokkaana välineenä brändiin sitouttamisessa?
  • Miksi markkinoinnin pelillistäminen on enemmän kuin pelkkää hauskanpitoa – se on tehokas lähestymistapa asiakashankintaan ja sitouttamiseen jokaisessa kohtaamispisteessä asiakaspolulla!
  • Miten pelillistetty markkinointi herää henkiin erilaisten vaikuttavien brändien menestystarinoiden avulla?

Ilmoittaudu

 

 Tapahtuma on kaikille ilmainen

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää