
Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Jukka Sunquist Klikkicom Johdatus seminaarin teemoihin (pdf)
- Peter Østrem Audience Project The Promise of Programmatic (pdf)
- Petteri Vainikka Cxense Mistä tunnistaa hyvän datan (pdf)
- Timo Rinne Sanoma Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa (pdf)
- Bill Krumperman Schibsted How international media company drives programmatic globally (pdf)
- Johanna Kuosmanen Kotipizza Christoffer Fernandez R3al Helsinki Case Kotipizza-kupongit (pdf)
- Stefan Sommer Adform Hove you activated your data (pdf)
Seminaari on tällä hetkellä täyteen varattu! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle jos paikkoja vapautuu.
IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille! Tällä kertaa olemme koonneet seminaarin ohjelmatarjontaan kattavasti näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
Ohjelma klo 8.30-12.30
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
Tervetuloa |
Johdatus päivän teemoihin ja päivitetyn ohjelmallisen ostamisen oppaan esittely |
The promise of programmatic: Current realities and how to claim the promise |
Mistä tunnistaa "hyvän datan"? |
Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa |
How international media company drives programmatic globally |
Maailma muuttuu, Kotipizzan kupongit pysyvät! |
Have you activated your data? |
Yleisödata-paneeli |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä meille toimisto@iab.fi
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää