Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet
Seminaari on tällä hetkellä täyteen varattu! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle jos paikkoja vapautuu.
IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille! Tällä kertaa olemme koonneet seminaarin ohjelmatarjontaan kattavasti näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.
Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
Ohjelma klo 8.30-12.30
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
Tervetuloa |
Johdatus päivän teemoihin ja päivitetyn ohjelmallisen ostamisen oppaan esittely |
The promise of programmatic: Current realities and how to claim the promise |
Mistä tunnistaa "hyvän datan"? |
Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa |
How international media company drives programmatic globally |
Maailma muuttuu, Kotipizzan kupongit pysyvät! |
Have you activated your data? |
Yleisödata-paneeli |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä meille toimisto@iab.fi
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää