Icon
Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet

25.04.2017, Tennispalatsi (Salomonkatu 15, Helsinki)

Seminaari on tällä hetkellä täyteen varattu! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle jos paikkoja vapautuu.

IAB Finland yhteistyökumppaneineen tarjoaa jälleen tämän kevään johtavan ohjelmallisen ostamisen tapahtuman markkinointialan ammattilaisille! Tällä kertaa olemme koonneet seminaarin ohjelmatarjontaan kattavasti näkökulmia ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista. Mukana ovat mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat kotimaiset ja ulkomaiset edustajat, jotka tulevat kertomaan alan tuoreimmista mahdollisuuksista. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB:n ohjelmallisen ostamisen työryhmän laatima päivitetty opas.

Tilaisuus on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.

 

Ohjelma klo 8.30-12.30

Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland

Johdatus päivän teemoihin ja päivitetyn ohjelmallisen ostamisen oppaan esittely
Jukka Sundquist, Managing Director, KliKKicom Oy ja ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja

The promise of programmatic: Current realities and how to claim the promise
Peter Østrem, Head of Data, AudienceProject

Mistä tunnistaa "hyvän datan"?
Onko kaikki data, joka parantaa CTRää, hyväksi vai ei? Digitaalinen identiteetti, todennäköisyysmallien yhdistäminen kovaan tunnistautumiseen ja attribuutiohuijauksen uusi ABC.
Petteri Vainikka, VP of Strategic Business Development, Cxense

Vaikuttavaa digimainontaa ohjelmallisessa
Timo Rinne, verkko- ja verkkomediamyyntijohtaja, Sanoma Media Finland

How international media company drives programmatic globally
Bill Krumperman, Products and Technology Advertising Platform, Schibsted Media Group

Maailma muuttuu, Kotipizzan kupongit pysyvät!
Johanna Kuosmanen, Senior Business Data Strategist, Kotipizza Oyj
Christopher Fernandez, Founder and Managing Director, R3AL Helsinki

Have you activated your data?
Cases about effective data strategies and how they drive performance for clients.
Stefan Sommer, Director, Global Platform Solutions, Adform

Yleisödata-paneeli

Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Mikäli olet ilmoittautunut etkä pääsekään osallistumaan, ilmoitathan siitä meille toimisto@iab.fi

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää