Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.
IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.
Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.
Ohjelma klo 14.00-17.00
14.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja |
14.10 | Ohjelmallinen ostaminen Suomessa Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja |
14.30 | Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko |
14.50 | Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level Mats Persson, SVP Nordics, Adform |
15.10 | Kahvitauko |
15.35 | Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja Jan Ketonen, Commercial Development Lead, Sanoma Media Finland |
15.55 | Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
16.15 | Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland |
16.35 | Paneelikeskustelu Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland |
17.00 | Seminaari päättyy Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa, Annankatu 28 |
Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi
Yhteistyössä:
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää