Icon
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9. Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.

28.09.2016, Tennispalatsi, sali 2, Salomonkatu 15

IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.

Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.

Ohjelma klo 14.00-17.00

14.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja
14.10 Ohjelmallinen ostaminen Suomessa
Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja
14.30 Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa
Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja
Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko
14.50 Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level
Mats Persson, SVP Nordics, Adform
15.10 Kahvitauko
15.35 Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet
Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja
Jan Ketonen, Commercial Development Lead,
Sanoma Media Finland
15.55 Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja
Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
16.15 Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin
Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland
16.35 Paneelikeskustelu
Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive
Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko
Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media
Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland
17.00 Seminaari päättyy
Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa,
Annankatu 28

Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi

Yhteistyössä:

                                  

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää