Icon
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9. Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.

28.09.2016, Tennispalatsi, sali 2, Salomonkatu 15

IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.

Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.

Ohjelma klo 14.00-17.00

14.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja
14.10 Ohjelmallinen ostaminen Suomessa
Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja
14.30 Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa
Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja
Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko
14.50 Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level
Mats Persson, SVP Nordics, Adform
15.10 Kahvitauko
15.35 Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet
Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja
Jan Ketonen, Commercial Development Lead,
Sanoma Media Finland
15.55 Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja
Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
16.15 Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin
Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland
16.35 Paneelikeskustelu
Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive
Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko
Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media
Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland
17.00 Seminaari päättyy
Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa,
Annankatu 28

Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi

Yhteistyössä:

                                  

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää