Icon
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9. Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.

28.09.2016, Tennispalatsi, sali 2, Salomonkatu 15

IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.

Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.

Ohjelma klo 14.00-17.00

14.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja
14.10 Ohjelmallinen ostaminen Suomessa
Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja
14.30 Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa
Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja
Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko
14.50 Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level
Mats Persson, SVP Nordics, Adform
15.10 Kahvitauko
15.35 Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet
Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja
Jan Ketonen, Commercial Development Lead,
Sanoma Media Finland
15.55 Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja
Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
16.15 Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin
Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland
16.35 Paneelikeskustelu
Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive
Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko
Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media
Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland
17.00 Seminaari päättyy
Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa,
Annankatu 28

Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi

Yhteistyössä:

                                  

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää