
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- IAB Ohjelmallinen ostaminen Suomessa, Jukka Sundquist (pdf)
- IAB Keskon asiakasdatan hyödyntäminen, Caroline Aderinwale ja Aleksi Järvinen (pdf)
- IAB Programmatic - next level, Mats Persson (pdf)
- IAB Julkaisijan haasteet ja mahdollisuudet, Mika Räihä ja Jan Ketonen (pdf)
- IAB Ohjelmallisen ostamisen kuumat puheenaiheet, Jukka Sundquist ja Christoffer Fernandez (pdf)
- IAB Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin, Mikko Viitanen (pdf)
IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.
Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.
Ohjelma klo 14.00-17.00
14.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja |
14.10 | Ohjelmallinen ostaminen Suomessa Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja |
14.30 | Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko |
14.50 | Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level Mats Persson, SVP Nordics, Adform |
15.10 | Kahvitauko |
15.35 | Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja Jan Ketonen, Commercial Development Lead, Sanoma Media Finland |
15.55 | Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
16.15 | Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland |
16.35 | Paneelikeskustelu Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland |
17.00 | Seminaari päättyy Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa, Annankatu 28 |
Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi
Yhteistyössä:
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää