Icon
Natiivimainonnan aamupäivä Tapahtumat

Natiivimainonnan aamupäivä

03.06.2015, Business Meeting Park, Forum, Kukontori

Millaista on tehokas natiivimainonta ja kuinka sen onnistumista mitataan? Tervetuloa IAB Finlandin aamupäiväseminaariin 3.6. kuulemaan alustuksia ja caseja Suomen johtavilta natiivimainonnan tekijöiltä!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, IAB Finland

09.10 Natiivimainonnan oppaan julkistus, Anna Kurkela, A-lehdet, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja

09.25 Natiivimainonta uutismedioissa, Santtu Kottila ja Sanna Valkeejärvi, Sanoma Media Finland

09.45 Natiivimainonnan tehon mittaaminen, Jaakko Hautanen, Interquest

10.05 Tauko

10.20 Natiivimainonnan caseja

Case Cloetta: Tuplan natiivi tubettamiskampanja nousi kansainväliseen suosioon, Jani Halme, Toinen PHD
Case Isäntänä Kari Aalto: Toisenlainen radioääni ja vaihtoehtomedia brändilähettiläinä, Marja Vest, RAY

11.00 Paneelikeskustelu: Natiivimainonnan mahdollisuudet ja haasteet

Kari Kivelä, vastaava päätoimittaja, Iltalehti
Anna Kurkela, verkkopalvelupäällikkö, A-lehdet
Ilona Hiila, kehitysjohtaja, Vapa Media
Marja Vest, kehityspäällikkö, RAY
moderaattorina Lotta Heikkeri, IAB Finland

11.30 Tilaisuus päättyy


Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 75 € ja ei-jäsenille 150 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti!

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää