Natiivimainonnan aamupäivä
Millaista on tehokas natiivimainonta ja kuinka sen onnistumista mitataan? Tervetuloa IAB Finlandin aamupäiväseminaariin 3.6. kuulemaan alustuksia ja caseja Suomen johtavilta natiivimainonnan tekijöiltä!
08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, IAB Finland
09.10 Natiivimainonnan oppaan julkistus, Anna Kurkela, A-lehdet, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja
09.25 Natiivimainonta uutismedioissa, Santtu Kottila ja Sanna Valkeejärvi, Sanoma Media Finland
09.45 Natiivimainonnan tehon mittaaminen, Jaakko Hautanen, Interquest
10.05 Tauko
10.20 Natiivimainonnan caseja
Case Cloetta: Tuplan natiivi tubettamiskampanja nousi kansainväliseen suosioon, Jani Halme, Toinen PHD
Case Isäntänä Kari Aalto: Toisenlainen radioääni ja vaihtoehtomedia brändilähettiläinä, Marja Vest, RAY
11.00 Paneelikeskustelu: Natiivimainonnan mahdollisuudet ja haasteet
Kari Kivelä, vastaava päätoimittaja, Iltalehti
Anna Kurkela, verkkopalvelupäällikkö, A-lehdet
Ilona Hiila, kehitysjohtaja, Vapa Media
Marja Vest, kehityspäällikkö, RAY
moderaattorina Lotta Heikkeri, IAB Finland
11.30 Tilaisuus päättyy
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 75 € ja ei-jäsenille 150 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti!
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää