
Natiivimainonnan aamupäivä
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Millaista on tehokas natiivimainonta ja kuinka sen onnistumista mitataan? Tervetuloa IAB Finlandin aamupäiväseminaariin 3.6. kuulemaan alustuksia ja caseja Suomen johtavilta natiivimainonnan tekijöiltä!
08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, IAB Finland
09.10 Natiivimainonnan oppaan julkistus, Anna Kurkela, A-lehdet, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja
09.25 Natiivimainonta uutismedioissa, Santtu Kottila ja Sanna Valkeejärvi, Sanoma Media Finland
09.45 Natiivimainonnan tehon mittaaminen, Jaakko Hautanen, Interquest
10.05 Tauko
10.20 Natiivimainonnan caseja
Case Cloetta: Tuplan natiivi tubettamiskampanja nousi kansainväliseen suosioon, Jani Halme, Toinen PHD
Case Isäntänä Kari Aalto: Toisenlainen radioääni ja vaihtoehtomedia brändilähettiläinä, Marja Vest, RAY
11.00 Paneelikeskustelu: Natiivimainonnan mahdollisuudet ja haasteet
Kari Kivelä, vastaava päätoimittaja, Iltalehti
Anna Kurkela, verkkopalvelupäällikkö, A-lehdet
Ilona Hiila, kehitysjohtaja, Vapa Media
Marja Vest, kehityspäällikkö, RAY
moderaattorina Lotta Heikkeri, IAB Finland
11.30 Tilaisuus päättyy
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 75 € ja ei-jäsenille 150 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti!
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää