Icon
Natiivimainonnan aamupäivä Tapahtumat

Natiivimainonnan aamupäivä

03.06.2015, Business Meeting Park, Forum, Kukontori

Millaista on tehokas natiivimainonta ja kuinka sen onnistumista mitataan? Tervetuloa IAB Finlandin aamupäiväseminaariin 3.6. kuulemaan alustuksia ja caseja Suomen johtavilta natiivimainonnan tekijöiltä!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, IAB Finland

09.10 Natiivimainonnan oppaan julkistus, Anna Kurkela, A-lehdet, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja

09.25 Natiivimainonta uutismedioissa, Santtu Kottila ja Sanna Valkeejärvi, Sanoma Media Finland

09.45 Natiivimainonnan tehon mittaaminen, Jaakko Hautanen, Interquest

10.05 Tauko

10.20 Natiivimainonnan caseja

Case Cloetta: Tuplan natiivi tubettamiskampanja nousi kansainväliseen suosioon, Jani Halme, Toinen PHD
Case Isäntänä Kari Aalto: Toisenlainen radioääni ja vaihtoehtomedia brändilähettiläinä, Marja Vest, RAY

11.00 Paneelikeskustelu: Natiivimainonnan mahdollisuudet ja haasteet

Kari Kivelä, vastaava päätoimittaja, Iltalehti
Anna Kurkela, verkkopalvelupäällikkö, A-lehdet
Ilona Hiila, kehitysjohtaja, Vapa Media
Marja Vest, kehityspäällikkö, RAY
moderaattorina Lotta Heikkeri, IAB Finland

11.30 Tilaisuus päättyy


Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 75 € ja ei-jäsenille 150 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti!

30.05.2024

Adnami x IAB: Attention ja mediastrategiat koulutuswebinaari

Tule mukaan IAB Finlandin ja Adnamin asiantuntijoiden isännöimään koulutukseen, jossa käsitellään attentionin (huomionmittauksen) nykytilaa sekä attentionin viemistä strategiasta käytännön tasolle.

lue lisää