Icon
Natiivimainonnan aamupäivä Tapahtumat

Natiivimainonnan aamupäivä

03.06.2015, Business Meeting Park, Forum, Kukontori

Millaista on tehokas natiivimainonta ja kuinka sen onnistumista mitataan? Tervetuloa IAB Finlandin aamupäiväseminaariin 3.6. kuulemaan alustuksia ja caseja Suomen johtavilta natiivimainonnan tekijöiltä!

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Tervetuloa, Birgitta Takala, IAB Finland

09.10 Natiivimainonnan oppaan julkistus, Anna Kurkela, A-lehdet, IAB:n natiivimainonnan työryhmän puheenjohtaja

09.25 Natiivimainonta uutismedioissa, Santtu Kottila ja Sanna Valkeejärvi, Sanoma Media Finland

09.45 Natiivimainonnan tehon mittaaminen, Jaakko Hautanen, Interquest

10.05 Tauko

10.20 Natiivimainonnan caseja

Case Cloetta: Tuplan natiivi tubettamiskampanja nousi kansainväliseen suosioon, Jani Halme, Toinen PHD
Case Isäntänä Kari Aalto: Toisenlainen radioääni ja vaihtoehtomedia brändilähettiläinä, Marja Vest, RAY

11.00 Paneelikeskustelu: Natiivimainonnan mahdollisuudet ja haasteet

Kari Kivelä, vastaava päätoimittaja, Iltalehti
Anna Kurkela, verkkopalvelupäällikkö, A-lehdet
Ilona Hiila, kehitysjohtaja, Vapa Media
Marja Vest, kehityspäällikkö, RAY
moderaattorina Lotta Heikkeri, IAB Finland

11.30 Tilaisuus päättyy


Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 75 € ja ei-jäsenille 150 €. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Ilmoittaudu mukaan nyt, paikkoja on rajoitetusti!

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää