Icon
Mobiili - maailman suurin media Tapahtumat

Mobiili - maailman suurin media

05.03.2015, Andorra & Dubrovnik Lounge, Eerikinkatu 11

Mobiilin voittokulku jatkuu. Miten tavoittaa ihmiset laitteiden takaa?
Millainen on hyvä mobiilimainos ja miten tehdään toimiva mobiilikampanja?
Mitä uutta tapahtuu mobiilimaksamisessa?

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Andorra & Dubrovnik Loungeen kuulemaan, minne mobiilimarkkinat ovat menossa meillä ja muualla maailmassa.

OHJELMA torstaina 5.3.2015 klo 8.30-11.50

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
MOBIILIMARKKINAT MEILLÄ JA MUUALLA
09.10 Mobiilimarkkinat tänään
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB Mobiilityöryhmän puheenjohtaja
09.25 The mobile’s role in the sales funnel
Patrik Fagerlund, CEO, Founder, Widespace
MOBIILIMARKKINOINNIN CASEJA
09.50 Case Mc Donald's Suomi - mobiiliapplikaatio
Christoffer Rönnblad, Marketing Director, Mc Donald's
10.10 Case Tjäreborg
Aarne Töllinen, Director, Marketing and Sales, Tjäreborg
10.30 TAUKO
10.50 Case Elisa: Helppoa ja turvallista mobiilimaksamista operaattorilaskulla
Jukka Vaittinen, Business Manager, Elisa
NÄIN MITTAAN MIKÄ TOIMII
11.10 Mobiilimarkkinoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa
Sakari Forslund, Strategic Planner, Dagmar
11.30 Mobiilikuluttajan mobiilipäivä
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat
11.50 Seminaari päättyy
Tilaisuuden moderaattorina toimii Atte Kniivilä, mFabrik

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa ja muille 100 euroa. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Yhteistyössä Elisa Media

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

03.04.2024

Webinaari: Tekoälykäs markkinointi

Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.

lue lisää

17.04.2024

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

lue lisää

18.04.2024

Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa

Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.

lue lisää

19.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää