Mobiili - maailman suurin media
Mobiilin voittokulku jatkuu. Miten tavoittaa ihmiset laitteiden takaa?
Millainen on hyvä mobiilimainos ja miten tehdään toimiva mobiilikampanja?
Mitä uutta tapahtuu mobiilimaksamisessa?
Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Andorra & Dubrovnik Loungeen kuulemaan, minne mobiilimarkkinat ovat menossa meillä ja muualla maailmassa.
OHJELMA torstaina 5.3.2015 klo 8.30-11.50
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
MOBIILIMARKKINAT MEILLÄ JA MUUALLA | |
09.10 | Mobiilimarkkinat tänään |
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB Mobiilityöryhmän puheenjohtaja | |
09.25 | The mobile’s role in the sales funnel |
Patrik Fagerlund, CEO, Founder, Widespace | |
MOBIILIMARKKINOINNIN CASEJA | |
09.50 | Case Mc Donald's Suomi - mobiiliapplikaatio |
Christoffer Rönnblad, Marketing Director, Mc Donald's | |
10.10 | Case Tjäreborg |
Aarne Töllinen, Director, Marketing and Sales, Tjäreborg | |
10.30 | TAUKO |
10.50 | Case Elisa: Helppoa ja turvallista mobiilimaksamista operaattorilaskulla |
Jukka Vaittinen, Business Manager, Elisa | |
NÄIN MITTAAN MIKÄ TOIMII | |
11.10 | Mobiilimarkkinoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa |
Sakari Forslund, Strategic Planner, Dagmar | |
11.30 | Mobiilikuluttajan mobiilipäivä |
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat | |
11.50 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Atte Kniivilä, mFabrik |
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa ja muille 100 euroa. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Yhteistyössä Elisa Media
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää