Icon
Mobiili - maailman suurin media Tapahtumat

Mobiili - maailman suurin media

05.03.2015, Andorra & Dubrovnik Lounge, Eerikinkatu 11

Mobiilin voittokulku jatkuu. Miten tavoittaa ihmiset laitteiden takaa?
Millainen on hyvä mobiilimainos ja miten tehdään toimiva mobiilikampanja?
Mitä uutta tapahtuu mobiilimaksamisessa?

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Andorra & Dubrovnik Loungeen kuulemaan, minne mobiilimarkkinat ovat menossa meillä ja muualla maailmassa.

OHJELMA torstaina 5.3.2015 klo 8.30-11.50

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
MOBIILIMARKKINAT MEILLÄ JA MUUALLA
09.10 Mobiilimarkkinat tänään
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB Mobiilityöryhmän puheenjohtaja
09.25 The mobile’s role in the sales funnel
Patrik Fagerlund, CEO, Founder, Widespace
MOBIILIMARKKINOINNIN CASEJA
09.50 Case Mc Donald's Suomi - mobiiliapplikaatio
Christoffer Rönnblad, Marketing Director, Mc Donald's
10.10 Case Tjäreborg
Aarne Töllinen, Director, Marketing and Sales, Tjäreborg
10.30 TAUKO
10.50 Case Elisa: Helppoa ja turvallista mobiilimaksamista operaattorilaskulla
Jukka Vaittinen, Business Manager, Elisa
NÄIN MITTAAN MIKÄ TOIMII
11.10 Mobiilimarkkinoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa
Sakari Forslund, Strategic Planner, Dagmar
11.30 Mobiilikuluttajan mobiilipäivä
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat
11.50 Seminaari päättyy
Tilaisuuden moderaattorina toimii Atte Kniivilä, mFabrik

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa ja muille 100 euroa. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Yhteistyössä Elisa Media

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

05.03.2024

IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia. Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.

lue lisää

06.03.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

21.03.2024

Seminaari: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa IAB:n maaliskuun seminaariin, jossa keskitytään ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen ja siihen, kuinka mainostajat sekä julkaisijat voivat sopeuttaa toimintaansa evästeettömään maailmaan. Markkinalla on ollut puhetta, että ohjelmallinen mainonta kohtaisi merkittäviä vaikeuksia kolmannen osapuolen evästeiden poistuessa, mutta tämä on turha huoli!

lue lisää

03.04.2024

IAB Finlandin kevätkokous 2024

IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 3.4.2024 klo 15:00 - 16:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.

lue lisää