Icon
Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy Tapahtumat

Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy

10.11.2020, 9:00-10:45, Webinaari

IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutuu marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsittelee yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.

Kuulet webinaarissa myös tilannekatsauksen TCF 2.0:n liittyen. TCF (Transparency & Consent Framework) on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan välittämisen digitaalisen mainosmarkkinan toimijoille. Kaikkien digitaalisen mainonnan parissa työskentelevien tulee ymmärtää TCF:n merkitys ja erityisen tärkeää se on mainontaa ohjelmallisesti myyville ja ostaville tahoille.

Huom! Jos olet IAPP:n jäsen ja haluat CPE-pisteitä, ilmoittautuminen täytyy tehdä IAPP:n kautta. Älä kuitenkaan ilmoittaudu tuplana molempien kautta

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä

 

Ilmoittaudu!

 

Yhteistyössä

 

Ohjelma

09.00 Tervetuloa - IAPP & IAB Finland

09.10 TCF 2.0 tilannekatsaus - Pasi Raassina, IAB Finland

09.25 Kun yksityisyys on kauppatavaraa - Tiina Härkönen ja Riitta Vänskä / Sitra

09.55 Adtechiin vaikuttava viimeaikainen oikeuskäytäntö - Mari Rusi / Eversheds Sutherland

10.20 Paraneeko tietosuoja kun kolmannen osapuolen eväste poistuu? - Johanna Vartiainen / Alma Media

10.45 Tilaisuus päättyy

 

Puhujat

Tiina Härkönen / Sitra

Johtava asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous

Riitta Vänskä / Sitra

Asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous

Mari Rusi / Eversheds Sutherland

Specialist Counsel

Johanna Vartiainen / Alma Media

Johtaja, digimainonnan palvelut ja kehitys

 

Tilaisuuden host

Pasi Raassina / IAB Finland

Toiminnanjohtaja

Pasi on vetänyt IAB Finlandia jo yli vuoden rautaisella, mutta rennolla otteella.

28.08.2024

Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutukseen, jossa syvennymme siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

04.09.2024

Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta. Koulutus on kaikille avoin.

lue lisää

11.09.2024

Seminaari: Resepti vaikuttavampaan digimainontaan

Resepti vaikuttavampaan digimainontaan -seminaari tuo esille, miten digitaalista mainontaa voidaan tehdä entistä vaikuttavammin keinoin. Seminaarissa esitellään ratkaisuja ja uusia kyvykkyyksiä, joilla erotut joukosta ja hyödynnät innovatiivisia ratkaisuja markkinoinnissasi. Kuulet vastauksia kysymyksiin: Miten digimainonnasta tehdään vaikuttavampaa? Mikä rooli vaikuttavuudessa on brändin vahvuudella ja sujuvalla yhteistyöllä? Entä miten vaikutus mitataan ja maksimoidaan?

lue lisää

24.09.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää