Master Your GDPR: Adtech + analytics + privacy
IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutuu marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsittelee yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.
Kuulet webinaarissa myös tilannekatsauksen TCF 2.0:n liittyen. TCF (Transparency & Consent Framework) on toimialan yhdessä luoma standardi, joka mahdollistaa datan hyödyntämiseen vaadittavan luvan kysymisen kuluttajilta ja tämän luvan välittämisen digitaalisen mainosmarkkinan toimijoille. Kaikkien digitaalisen mainonnan parissa työskentelevien tulee ymmärtää TCF:n merkitys ja erityisen tärkeää se on mainontaa ohjelmallisesti myyville ja ostaville tahoille.
Huom! Jos olet IAPP:n jäsen ja haluat CPE-pisteitä, ilmoittautuminen täytyy tehdä IAPP:n kautta. Älä kuitenkaan ilmoittaudu tuplana molempien kautta
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Yhteistyössä
Ohjelma
09.00 Tervetuloa - IAPP & IAB Finland
09.10 TCF 2.0 tilannekatsaus - Pasi Raassina, IAB Finland
09.25 Kun yksityisyys on kauppatavaraa - Tiina Härkönen ja Riitta Vänskä / Sitra
09.55 Adtechiin vaikuttava viimeaikainen oikeuskäytäntö - Mari Rusi / Eversheds Sutherland
10.20 Paraneeko tietosuoja kun kolmannen osapuolen eväste poistuu? - Johanna Vartiainen / Alma Media
10.45 Tilaisuus päättyy
Puhujat
Tiina Härkönen / Sitra Johtava asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous |
|
Riitta Vänskä / Sitra
Asiantuntija, IHAN- Ihmislähtöinen datatalous |
|
Mari Rusi / Eversheds Sutherland Specialist Counsel |
|
Johanna Vartiainen / Alma Media Johtaja, digimainonnan palvelut ja kehitys |
Tilaisuuden host
Pasi Raassina / IAB Finland Toiminnanjohtaja Pasi on vetänyt IAB Finlandia jo yli vuoden rautaisella, mutta rennolla otteella. |
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää