
Maksuton webinaari: Data-Driven Advertising – The Role of Digital Advertising for the European Media Ecosystem & Economy
Järjestäjä: IAB Europe
Webinaarissa käydään läpi tietoa kahdesta IAB Europen tilaamasta tutkimuksesta, joiden otsikkoina ovat “The Economic Contribution of Digital Advertising in Europe” ja “The Economic Value of Behavioural Targeting in Digital Advertising”. Tutkimusyritys IHS Marktin tekemät analyysit osoittavat digitaalisen mainonnan kokonaisuuden taloudellisen merkityksen EU:lle sekä määrittelee datan roolin digitaalisessa mainonnassa ja sen, miten data muuttaa perusteellisesti mekanismeja ja menettelyjä, jotka tukevat digitaalista mainontaa.
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää