Icon
Interact Tapahtumat

Interact

19.05.2015 - 21.05.2015, Berliini, Axica

Interact-kongressi järjestetään Berliinissä 19.–21.5. Yhdeksättä kertaa järjestettävä IAB Europen vuoden päätapahtuma kerää yhteen maanosan digiammattilaisia niin mainostajien, toimistojen, medioiden kuin palveluntarjoajien puolelta.

Kolmepäiväisessä tapahtumassa kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, julkistetaan Euroopan mainosmäärät keräävä AdEx-tutkimus sekä juhlitaan maanosan parhaita digicaseja. Interact järjestetään Axica-kongressikeskuksessa aivan Brandenburgin portin luona Berliinin keskustassa.

  • Teemoina mm. video, mobiili, ohjelmallinen, brand safety, median pirstaloituminen…
  • Kiinnitettyjä puhujia mm: Sir Martin Sorrell (CEO, WPP) ja Jimmy Maymann (CEO, The Huffington Post)
  • Puheenvuoroja, paneelikeskusteluja, caseja, master classeja, verkostoitumista
  • AdEx Benchmark -tutkimuksen julkistus
  • MIXX Awards
  • Research Awards

Lähde mukaan IAB Finlandin delegaatioon! IAB:n jäsenet saavat 15 % alennusta kongressilipuista koodilla IABEU2015. Early bird -hinta (IAB:n jäsenille 1062 €, muille 1250 €) on voimassa 15.3. saakka. Kongressilippu sisältää kaikki seminaarit, verkostoitumistilaisuudet, lounaat, illalliset ja cocktailtilaisuudet.

Kerrothan myös IAB:n toimistolle lähdöstäsi osoitteeseen lotta.heikkeri@iab.fi, niin tiedämme keitä Suomen-delegaatioon kuuluu! Lisätietoja kongressista ja tapahtumapaikasta sekä alati päivittyvä puhujalista löytyvät Interactin kotisivuilta.

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää