
Interact
Interact-kongressi järjestetään Berliinissä 19.–21.5. Yhdeksättä kertaa järjestettävä IAB Europen vuoden päätapahtuma kerää yhteen maanosan digiammattilaisia niin mainostajien, toimistojen, medioiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Kolmepäiväisessä tapahtumassa kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, julkistetaan Euroopan mainosmäärät keräävä AdEx-tutkimus sekä juhlitaan maanosan parhaita digicaseja. Interact järjestetään Axica-kongressikeskuksessa aivan Brandenburgin portin luona Berliinin keskustassa.
- Teemoina mm. video, mobiili, ohjelmallinen, brand safety, median pirstaloituminen…
- Kiinnitettyjä puhujia mm: Sir Martin Sorrell (CEO, WPP) ja Jimmy Maymann (CEO, The Huffington Post)
- Puheenvuoroja, paneelikeskusteluja, caseja, master classeja, verkostoitumista
- AdEx Benchmark -tutkimuksen julkistus
- MIXX Awards
- Research Awards
Lähde mukaan IAB Finlandin delegaatioon! IAB:n jäsenet saavat 15 % alennusta kongressilipuista koodilla IABEU2015. Early bird -hinta (IAB:n jäsenille 1062 €, muille 1250 €) on voimassa 15.3. saakka. Kongressilippu sisältää kaikki seminaarit, verkostoitumistilaisuudet, lounaat, illalliset ja cocktailtilaisuudet.
Kerrothan myös IAB:n toimistolle lähdöstäsi osoitteeseen lotta.heikkeri@iab.fi, niin tiedämme keitä Suomen-delegaatioon kuuluu! Lisätietoja kongressista ja tapahtumapaikasta sekä alati päivittyvä puhujalista löytyvät Interactin kotisivuilta.
01.12.2023
TULOS webinaarit - osa 4: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi
Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.
lue lisää13.12.2023
Webinaari: Mittaa ja menesty
Mainonnan ja markkinoinnin mittaaminen ja mittarit kehittyy vauhdilla. Viime aikoina on tullut tärkeitä uusia mittareita, kuten mainonnan hiilijalanjälki sekä attention. Ei pidä myöskään unohtaa edelleen tärkeitä mittareita, kuten brändin pitkän aikavälin kehittyminen sekä tuloksellisuuden näkökulmasta raaka myyntidata.Webinaariin osallistumalla pysyt ajan hermolla uusimmista mittaamisen trendeistä ja saat hyödyllistä tietoa alan asiantuntijoilta.
lue lisää