Interact
Interact-kongressi järjestetään Berliinissä 19.–21.5. Yhdeksättä kertaa järjestettävä IAB Europen vuoden päätapahtuma kerää yhteen maanosan digiammattilaisia niin mainostajien, toimistojen, medioiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Kolmepäiväisessä tapahtumassa kuullaan mielenkiintoisia puheenvuoroja, julkistetaan Euroopan mainosmäärät keräävä AdEx-tutkimus sekä juhlitaan maanosan parhaita digicaseja. Interact järjestetään Axica-kongressikeskuksessa aivan Brandenburgin portin luona Berliinin keskustassa.
- Teemoina mm. video, mobiili, ohjelmallinen, brand safety, median pirstaloituminen…
- Kiinnitettyjä puhujia mm: Sir Martin Sorrell (CEO, WPP) ja Jimmy Maymann (CEO, The Huffington Post)
- Puheenvuoroja, paneelikeskusteluja, caseja, master classeja, verkostoitumista
- AdEx Benchmark -tutkimuksen julkistus
- MIXX Awards
- Research Awards
Lähde mukaan IAB Finlandin delegaatioon! IAB:n jäsenet saavat 15 % alennusta kongressilipuista koodilla IABEU2015. Early bird -hinta (IAB:n jäsenille 1062 €, muille 1250 €) on voimassa 15.3. saakka. Kongressilippu sisältää kaikki seminaarit, verkostoitumistilaisuudet, lounaat, illalliset ja cocktailtilaisuudet.
Kerrothan myös IAB:n toimistolle lähdöstäsi osoitteeseen lotta.heikkeri@iab.fi, niin tiedämme keitä Suomen-delegaatioon kuuluu! Lisätietoja kongressista ja tapahtumapaikasta sekä alati päivittyvä puhujalista löytyvät Interactin kotisivuilta.
03.04.2024
Webinaari: Tekoälykäs markkinointi
Tekoäly on jo nyt, ja tulee olemaan, keskeisessä roolissa muokkaamassa markkinoinnin strategioita ja toimintamalleja. Tässä webinaarissa kurkistamme jäsenistömme toiveesta tekoälyn maailmaan tavoitteena valottaa tekoälyn hyödyntämisen tapoja markkinoinnissa eri näkökulmista, konkreettisia oivalluksia ja vinkkejä, joita voit soveltaa omassa työssäsi.
lue lisää17.04.2024
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima
Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.
lue lisää18.04.2024
Seminaari: MARKETING NEXT - Ruudun takaa kuluttaja kurkistaa
Tervetuloa IAB:n kevään toiseen seminaariin, jonka teemana on mediankäytön ja markkinoinnin muutokset sekä kuluttajien tavoittaminen innovatiivisilla ratkaisuilla. Tässä tapahtumassa avataan ovet uusiin mahdollisuuksiin ja yllättäviin kanaviin, jotka muovaavat tulevaisuuden markkinointistrategioita. Keskitymme erityisesti älylaitteiden, suurten näyttöjen ja uusien kaupallisten ympäristöjen kautta kuluttajien tavoittamiseen sekä pohdimme, kuinka suomalaisen kuluttajan alati muuttuva mediankäyttö vaikuttaa markkinoinnin kokonaisuuteen.
lue lisää19.04.2024
IAB Finlandin kevätkokous 2024
IAB Finland ry:n kevätkokous järjestetään torstaina 19.4.2024 klo 13:00 - 14:00 virtuaalisesti Teamsissa. Kevätkokous on tarkoitettu kaikille IAB Finlandin jäsenyritysten työntekijöille ja siellä käydään läpi mm. vuoden 2023 toimintakertomus, liiketoiminnan tulos sekä IAB:n roadmap vuodelle 2024.
lue lisää