IAB Finland X YOC/Nostemedia - Industry insider: Attention! Tuloksia mainostajalle ja tuloja julkaisijalle
Tervetuloa IAB Finlandin ja YOC/Nostemedian yhteiseen Industry Insider -webinaariin! Tässä tapahtumassa pureudumme Attentionin optimointiin ja mittaamiseen, avaten ovia tehokkaampaan markkinointiin ja suurempiin tuottoihin julkaisijoille. Luvassa on tiivis ja informatiivinen aamu, jossa alan asiantuntijat jakavat viimeisimmät näkemyksensä ja tutkimustuloksensa Attentionin eli huomionarvon hyödyistä, mittaamisesta ja käytöstä eri formaateissa. Sokerina pohjalla myös case Telia, jossa pääsemme syventymään Attentioniin suoraan käytännössä.
Mitä osallistuja saa webinaarista:
- Konkreettista tietoa Attention -kyvykkyyksistä ostajille ja julkaisijoille (formaatit, mittaaminen, tulokset)
- Miten saada mainonnan nähnyt reagoimaan (engagement)
- Case-esimerkkejä ja tuloksia oikeista kampanjoista
Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
09.00 - 09.10 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Antti Kaiponen | YOC
09.10 - 09.25 Meaning of Technology & AI in advertising - Maximilian Pruscha | YOC
09.25 - 09.40 Attentionin tuomat mahdollisuudet: hyödyt, mittaaminen & formaatit - Harri Virtanen & Mikael Teperi | YOC
09.40 - 10.00 Attention käytännössä: Case Telia - Patrik Hautala | GroupM
10.00 - 10.15 Q&A
24.10.2024
Seminaari: Tulos tai ulos!
Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?
lue lisää06.11.2024
Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024
Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.
lue lisää12.11.2024
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
lue lisää13.11.2024
IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää