Icon
Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari Tapahtumat

Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari

08.06.2016, Kinopalatsi, sali 5, Kaisaniemenkatu 2 B

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"

Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.

OHJELMA

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 IAB:n mobiilityöryhmän terveiset
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google
09.25 Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland
09.45 Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko
10.05 Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum
10.20 Tauko
10.40 Brand Storytelling
- puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra
11.10 Buying Brand Advertising at Scale
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace
11.30 Winning the Mobile Moments that Matter
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google
12.00 Tilaisuus loppuu

Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

24.10.2024

Seminaari: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

06.11.2024

Webinaari: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit 2024

Tervetuloa IAB:n marraskuun webinaariin, jossa käsittelemme ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Webinaarissa syvennymme tuoreeseen tutkimukseen ohjelmallisen ostamisen nykytilasta Suomessa ja kuulemme asiantuntijoilta, miten ohjelmallisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa hyödyntämällä muun muassa AI-teknologioita, kontekstuaalista mainontaa ja kuinka ottaa huomioon myös vastuullisuus. Luvassa on ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä niin ostajapuolelle kuin julkaisijoillekin.

lue lisää

12.11.2024

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 11/24

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.

lue lisää

13.11.2024

IAB Industry Insider: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää