
Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"
Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.
OHJELMA
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.10 | IAB:n mobiilityöryhmän terveiset |
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google | |
09.25 | Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016 |
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland | |
09.45 | Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa |
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko | |
10.05 | Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana |
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum | |
10.20 | Tauko |
10.40 | Brand Storytelling - puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media |
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra | |
11.10 | Buying Brand Advertising at Scale |
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace | |
11.30 | Winning the Mobile Moments that Matter |
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google | |
12.00 | Tilaisuus loppuu |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
14.06.2023
Webinaari: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan
Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaarissa 14.6 kuulet paljon lisää
lue lisää