Icon
Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari Tapahtumat

Hei, me ollaan mobiilissa! -seminaari

08.06.2016, Kinopalatsi, sali 5, Kaisaniemenkatu 2 B

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Kinopalatsiin kuuntelemaan mobiilimainonnan ja -markkinoinnin asiantuntijoita. Tilaisuudessa julkaistaan IAB:n mobiilityöryhmän laatima infograafi "Miksi mobiilimainontaa?"

Kuulemme aamupäivän aikana uutta tutkimustietoa, siitä miten suomalaiset käyttävät mobiilia. Kansainvälistä näkökulmaa tuo Googlen puheenvuoro aiheenaan miten opit tunnistamaan parhaimmat kaupalliset hetket mobiilissa. Widespacen esityksen aikana kuulet kuinka mobiilissa voi tehdä vaikuttavia brandikampanjoita ja miten perinteisen kohdennuksen sijasta koneoppiminen voi mahdollistaa uusien yleisöjen löytämisen.

OHJELMA

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 IAB:n mobiilityöryhmän terveiset
Juho Juhantalo, IAB mobiilityöryhmän puheenjohtaja Industry Manager, Google
09.25 Mobiilin käyttö Suomessa - Sanoman Mobiilitutkimus 2016
Lassi Miettinen, mobiilimainonnan tuotepäällikkö, Sanoma Media Finland
09.45 Kaupan mobiilipalvelut - miten Kesko hyödyntää älypuhelimia kauppa- ja verkkoasioinnissa
Juha Hotti, Head of Mobile, Kesko
10.05 Mobiilin tuomat mahdollisuudet videoalustana
Vanja Drevitski, strategi, Vizeum
10.20 Tauko
10.40 Brand Storytelling
- puheenvuoron alustaa Emmy Ramsay, tuotepäällikkö, Alma Media
Lolly Mason, Head of Media Partnerships, EMEA, Celtra
11.10 Buying Brand Advertising at Scale
Krista Pohjanlehto, Product Manager, Widespace
11.30 Winning the Mobile Moments that Matter
Erick Arnberg, Performance Solutions Specialist, Nordics, Google
12.00 Tilaisuus loppuu

Tilaisuuden moderaattorina toimii Juho Juhantalo Googlelta.

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € ja ei-jäsenille 300 €. Hintoihin lisätään alv 24 %. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittaudu mukaan nyt!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

30.11.2022

IAB X Adform Industry Insider: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa

Lähes 60 % Euroopan display- ja videomainonnasta ostetaan ohjelmallisesti kasvutrendin ollessa selvä; vuonna 2021 ohjelmallisen ostamisen kautta ostettavan mainonnan määrä kasvoi lähes 34 prosenttia. Myös Suomessa ohjelmallisesti ostettavan digimainonnan määrä on kasvussa, vaikka volyymit eivät yllä Euroopan keskiarvon tasolle.

lue lisää