Icon
Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat? Tallenteet

Tallenne: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?

14.02.2024

Tutustu koulutustallenteeseemme: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat? Tässä koulutuksessa syvennymme siihen, miten vaikuttajamarkkinointia voidaan hyödyntää eri vaiheissa asiakkaan ostopolulla – alkaen tietoisuuden herättämisestä aina ostopäätöksen tekemiseen. Keskustelemme siitä, missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on tehokkain ratkaisu ja milloin markkinoijan tulisi harkita muita markkinointikeinoja.

Erityistä huomiota kiinnitämme siihen, miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa ja ostovaiheessa, tarjoten konkreettisia esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä näiden kriittisten hetkien hyödyntämiseen. Koulutuksessa käymme läpi, miten asiakaspolkua voidaan hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa ja miten asiakaspolkuajattelu auttaa asettamaan tavoitteita ja mittareita markkinointitoimenpiteille.

Tämä koulutus on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat syventää ymmärrystään vaikuttajamarkkinoinnista ja oppia, miten sitä voidaan tehokkaasti integroida osaksi laajempaa markkinointistrategiaa asiakaspolun eri vaiheissa. Olitpa sitten markkinoinnin suunnittelija, brändijohtaja tai vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, tämä koulutus tarjoaa sinulle arvokkaita oivalluksia ja työkaluja vaikuttajamarkkinoinnin tehostamiseen.

Katso tallenne nyt ja ota vaikuttajamarkkinointisi uudelle tasolle!

22.10.2024

LIVESTRIIMI: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokoaa yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Kuulet tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureudutaan mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää

09.10.2024

Tallenne: Attention! Huomio ratkaisee

Webinaarissa alan asiantuntijat jakavat uusimmat löydöksensä ja käytännön esimerkkejä siitä, miten huomio voidaan herättää ja ylläpitää erityisesti gaming-, social-, uutis- ja audioympäristöissä. Lisäksi saat tietoa huomion analytiikan haasteista ja mahdollisuuksista sekä ulkomainonnan roolista huomioarvon maksimoimisessa.

lue lisää

02.10.2024

Tallenne: Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa

Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä, ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Tässä webinaaritallenteessa kuullaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka jakavat parhaita käytäntöjä, luovia esimerkkejä ja case-tarinoita maailman menestyneimmistä ulkomainoskampanjoista.

lue lisää

26.09.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.

lue lisää