Icon
Tallenne: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan Tallenteet

Tallenne: DOOH - Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan

15.06.2023

>

Kaikkien muiden mediaryhmien mukaisesti myös ulkomainonta on keskellä digitransformaatiota. Suomessa ulkomainonnan digitalisoitumiinen on kansainvälisellä mittapuulla pitkällä ja reilusti yli puolet ulkomainonnasta on digitaalista. IAB:n ja Kantarin tekemän arvion mukaan digitaalinen ulkomainonta kasvoi vuonna 2022 30 % ja kokonaisvolyymi nousi noin 46,5 miljoonaan euroon. Kuten IAB:n Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän puheenjohtaja Jesse Jussila totesi: "Ulkomainonta digitalisoituu ja on itseasiassa jo nyt paljon digitaalisempaa kuin moni olettaa, erityisesti meillä Suomessa".

Mitä ulkomainonnan digitalisoituminen tarkoittaa kampanjoille ja ostamiselle? Ainakin näitä asioita ja IAB:n sekä Ulkomainosliiton webinaaritallenteessa kuulet lisää:

  • Joustavuus ja muokattavuus, esimerkiksi mainosviestejä voi muuttaa reaaliajassa
  • Entistä tarkempi kohdentaminen
  • Interaktiivisuus
  • Reaaliaikainen sisältö
  • Mittaus ja seuranta

Digitaalinen ulkomainonta on jo nyt läsnä arki- ja vapaa-ajan ympäristössämme ja se tavoittaa suuren osan väestöstä. Miten digitaalisuus vaikuttaa ullkomainonnan ostamiseen ja mainonnan tehokkuuteen? Tule webinaariin kuulemaan lisää.

Agendalla:

Tervetuloa seminaariin - Pasi Raassina / IAB Finland & Nina Myllyharju / Suomen Ulkomainosliitto

Retail media & DOOH nyt ja tulevaisuudessa - Hannaleena Koskinen / SOK Smart Marketing & Lassi Tolonen / Clear Channel (lataa prese)

IAB Studio: Digitaalista älykkyyttä ulkomainontaan - Moderaattorina Jesse Jussila / Clear Channel ja piinkovina asiantuntijoina Jenni Heinonen / JCDecaux, Mari Riipinen / Dagmar & Antti Ujainen / NØRR3

Programmatic Out of Home is here – and it is really working - Marius Valle / JCDecaux (lataa prese)

Digital out of Home: The Vital Ingredient - Steve Bernard / Ocean Outdoor (lataa prese)

Ulkomainonnan digitalisoitumisen mahdollisuudet - Mikä muuttuu vai muuttuuko mikään? - Outi Pekkala / dentsu (lataa prese)

Loppusanat - Pasi Raassina / IAB Finland & Nina Myllyharju / Suomen Ulkomainosliitto

 

03.04.2024

Tallenne: Tekoälykäs markkinointi

Tässä webinaarissa keskitymme antamaan konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä, joita voit välittömästi soveltaa omaan työhösi. Aiheet kattavat laajan kirjon, aina personoiduista asiakaskokemuksista ja datan analysoinnista, audion käytöstä innovoinnissa ja digitaalisen mainonnan automatisoinnista, mainonnan tuotannon tehostamiseen tekoälyn avulla.

lue lisää

25.03.2024

Tallenne: Ohjelmallinen ei koskaan kuole

Tervetuloa katsomaan IAB:n maaliskuun seminaarin tallennetta, jossa pureudutaan ohjelmallisen mainonnan tulevaisuuteen evästeettömässä maailmassa. Seminaarin hosteina toimivat Pasi Raassina IAB Finlandilta ja Jenni Korhonen Adformilta, jotka johdattivat meidät läpi aiheen asiantuntijoiden esityksistä.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: IAB Tietoisku

Tervetuloa katsomaan IAB Finlandin ensimmäistä IAB Tietoiskua! Tässä tapahtuman tallenteessa pääset sukeltamaan syvälle digitaalisen markkinoinnin maailmaan, kun esittelemme työryhmiemme tuotoksia.

lue lisää

07.03.2024

Tallenne: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla

Tervetuloa tutustumaan koulutustallenteeseen "Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla?" Tässä koulutuksessa pureudumme syvällisesti siihen, kuinka voit tavoittaa ja kytkeytyä Gen Z -sukupolveen vaikuttajamarkkinoinnin avulla

lue lisää