Icon
Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna Uutiset & blogi

Tallenne Marketing Next: Oma data kilpailuetuna

11.04.2022

IAB:n huhtikuun seminaarin aiheina datan ja brändin yhteinen liitto, mitä konversio tarkoittaa kasvun kannalta katsottuna, miten hyödyntää asiakkaan omaa dataa paremmin ja miten kasvattaa pienestä siemenyleisöstä iso metsä.

Nostetaan esille myös asiakaskokemuksen merkitys markkinoinnissa, mitä dataa hyvä markkinointi tarvitsee menestyäkseen ja erottuakseen massasta. 3P evästeiden poistumisen on ollut myös kuuma puheenaihe jo muutaman vuoden ajan, sen mukanaan tuomat haasteet tulevat näkymään mm. mainostuksen kohdennuksessa. Tule kuulemaan, kuinka yrityksen omalla datakyvykkyydellä voidaan selättää keksien poistumisen tuomia haasteita.

Tapahtuma sopii kaikille asiantuntijoille ja yrityksille, jotka toimivat digitaalisessa ympäristössä tavalla tai toisella, julkaisijana tai mainostajana, itse toimenpiteitä tuottavana tai niitä ostavana toimijana.

Lavalle nousevat puhumaan Alma, Tietoevry, Otava, LeadSpark, dentsu ja tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimii: Alma

Ohjelma

9:00 - 9:10 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland & Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut

9:10 - 9:35 Miten aikaansaada kasvua brändillä ja datalla tulevaisuudessa? - Johanna Vartiainen / Alma Mediaratkaisut (lataa prese)

9:35 - 9:55 Asiakaskokemus ennen kaikkea - mitä dataa markkinointi tarvitsee menestyäkseen? - Hanna Jerkku / Tietoevry (lataa prese)

9:55 - 10:15 IAB Studio: Sampo Koskinen / Alma Mediaratkaisut, keskustelemassa Tatu Kuivalahti / Custobar & Antti Ellonen / Neste

10:15 - 10:35 Laatu on tärkeämpää kuin koskaan - Samu Saarelainen / Otavamedia (lataa prese)

10:35 - 10:55 Lisää kuluttajien sähköisiä markkinointilupia: mitä ja miten case-esimerkkien kautta - Sami Lahtinen / LeadSpark (lataa prese)

10:55 - 11:15 Datasta tekoihin; miksi organisaation datakulttuuria tulee kehittää - Henri Maunuksela / dentsu (lataa prese)

11:15 - 11:30 Loppusanat

Webinaarin pääyhteistyökumppanina Alma Media

BLOGI
Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

31.08.2023

Verkkomainonta koki pienen laskun vuoden 2023 toisella kvartaalilla

Suomen verkkomainonnan määrä saavutti lähes 174 miljoonaa euroa vuoden 2023 toisella kvartaalilla, mikä on noin puolen prosentin lasku edellisvuoteen verrattuna. Digitaalinen mainonta edustaa kuitenkin edelleen 54 % koko maan mediamainonnasta, osoittaen digimainonnan keskeisen roolin mainosmarkkinoilla.

lue lisää

31.05.2023

MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa

Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin

lue lisää

29.05.2023

MIXX Awards 2023 voittajat julkistettu!

Torstaina 25.5.2023 palkittiin ensimmäiset Suomen MIXX Awards voittajat Valkoisessa Salissa

lue lisää