Icon
Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2 Podcast

Konversi0-0ptimistit: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla? CDP 2/2

07.02.2023

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. 

Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin (Marketing Development Lead) Elisalta ja Henri Maunuksela (Data Strategy Director) Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä.

Tuplajakson toisessa osassa puhutaan enemmän asiakasymmärryksestä ja asiakasdatasta. Heti jakson alkuun studion ulkopuolelta ääneen pääsee Nesteen Antti Ellonen, joka avaa tarkemmin CDP:n tarkoitusta ja mihin sitä käytetään. Jaksossa käydään läpi myös markkinakyselyn tuloksia ja erityisesti mitä haasteita ja riskejä CDP järjestelmässä nähdään. Asiakaskokemuksen ja -ymmärryksen paraneminen nähtiin CDP järjestelmän hyötynä ja hyvänä puolena mutta onko CDP tullut jäädäkseen? Uusia työkaluja putkahtelee nopealla syklillä markkinoille eli kuinka nopeasti siirrytään työkalusta toiseen?


Hyppää mukaan kuuntelemaan! Kuuntele myös tuplajakson ensimmäinen osa täältä!

Kuuntele koko jakso tästä:

DMP, TCF, DSP, CRM, CTR, CPA… Hätä ei ole tämän näköinen! KonversiO-Optimistit eli IAB Finlandin asiantuntijat Pasi Raassina ja Mira Vaurula taklaavat digimarkkinoinnin ammattislangia teema kerrallaan tuoden selkeyttä kollegoidemme arkeen.

Jaksojen tuotannon on hoitanut Podify.

Kiinnostaako yhteistyö KonversiO-Optimistien kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



22.03.2024

IAB Studio: IAB Finlandin kulissien takana - Haastattelussa Antti Kallio ja Pasi Raassina

Tässä jaksossa IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Antti Kallio ja IAB:n toiminnanjohtaja Pasi Raassina paljastavat henkilökohtaisia digitaalisia suosikkejaan - mistä podcasteista he saavat inspiraationsa, mitkä uutissivustot pitävät heidät ajan tasalla, ja mitä sarjoja, elokuvia tai pelejä he rakastavat rentoutuessaan.

lue lisää

23.02.2024

IAB Studio: Jäsenet kysyy ja IAB vastaa - Ohjelmallinen ostaminen.

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Juuli Pelkonen Adformilta ja Miia Salmi Sanomalta. Jaksossa vastataan IAB jäseniltä tulleisiin kiperiin kysymyksiin, koskien ohjelmallista ostamista. Tule kuuntelemaan!

lue lisää

19.10.2023

Konversi0-0ptimistit: Immersiivinen ääni audiomainonnassa 1/2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Kaksoisjakson ensimmäisessä osassa Bauer Median Lauri Domnick tutustuttaa sinut immersiiviseen äänen maailmaan ja esittelee muutamia vaikuttavia esimerkkejä immersiivisten audiomainosten joukosta. Mitä immersiivisyys tuo mukanaan audioon ja audiomainontaan, sen kuulet jaksosta.

lue lisää

19.10.2023

Konversi0-0ptimistit: Digiaudion vaikuttavuus 2/2

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Jaksossa Lauri Domnickin vieraana on “kokemusasiantuntijana” Vaasanin senior brand manager Katja Willberg. Vaasanin oma äänellinen identiteetti eli äänibrändi on luotu yhdessä Bauer Median kanssa muutama vuosi sitten. Jaksossa Katja kertoo miten heillä päädyttiin äänellisen identiteetin luomiseen leipäbrändille.

lue lisää