Icon
KonversiO-Optimistit: Ääni kohtaa ostajan – Retail median uusi ulottuvuus Podcast

KonversiO-Optimistit: Ääni kohtaa ostajan – Retail median uusi ulottuvuus

08.04.2025 | iab

Kaupallinen yhteistyö: Bauer Media

Retail median murros on täällä. Tässä jaksossa sukelletaan audion ja kaupan median risteyskohtaan, jossa mainonta ei enää vain näy, vaan se kuuluu juuri oikealla hetkellä, juuri oikeassa paikassa.

Studiossa äänessä ovat Bauer Median Outi Hilakari ja Joel Reikko, jotka vievät meidät retail-audion ytimeen: miten rakennetaan Euroopan ensimmäinen retail-audiomainosverkosto, ja miksi se on relevanttia kaikille, jotka haluavat vaikuttaa ostopäätöksiin juuri siellä missä ne tapahtuvat – myymälässä, kassalinjan läheisyydessä, tai vaikkapa autotarvikeliikkeen käytävällä.

Podcastin hostina toimii IAB Finlandin Pasi Raassina, joka johdattelee keskustelun asiantuntevasti mutta innostavasti läpi ilmiön, jota ei enää voi sivuuttaa. Mikä on audion rooli kaupan mediassa? Miten äänimaisemasta tulee uusi mainospinta? Ja onko tämä oikeasti uutta, vai jotain mitä emme aiemmin osanneet nähdä tai kuulla?

Laita kuulokkeet korville ja hyppää mukaan keskusteluun, joka ei ainoastaan herätä ajatuksia vaan myös konkreettisesti uusia mahdollisuuksia.

 

Katso koko jakso tästä:

 

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

 

 

 

podcastdigimarkkinointiKonversiO-OptimistitIAB StudiopodcastingvodcastdigiaudiovastuullisuusJCDecauxretail mediaDOOHmarkkinointiteknologialuovuusekstraluovuusdentsu

13.06.2025

IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää

05.06.2025

IAB Insider: Mittaaminen, mallinnus ja markkinoinnin tarkoitus – tervetuloa mukaan kasvuun

Tervetuloa kuuntelemaan IAB podcastia! Kolmannen kauden toisessa jaksossa sukellamme markkinoinnin nykytilaan ja tulevaisuuteen yhdessä dentsun kokeneiden asiantuntijoiden Juha Halmesvaaran ja Gabriel Mäkelän kanssa. Juontajana toimii IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassina.

lue lisää

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää