Icon
KonversiO-Optimistit: Hakusanamainonnan uudet pelisäännöt - End of siniset linkit! IABlogi

KonversiO-Optimistit: Hakusanamainonnan uudet pelisäännöt - End of siniset linkit!

27.03.2025 | iab

Kaupallinen yhteistyö: S360

Tervetuloa KonversiO-Optimistit podcastiin. Tässä jaksossa sukelletaan syvälle hakusanamainonnan murrokseen, jonka taustalla on Googlen massiiviset muutokset ja osittain myös kiristyvä kilpailu muiden alustojen kanssa. Studiossa IAB:n Pasin kanssa keskustelevat S360:n Tommi Karvinen ja Iiro Turkki , jotka avaavat pelin sääntöjä uudella tasolla.

  • Miksi sinisten linkkien aika on ohi?
  • Miten Shopping, Free Listings ja AI Overview muovaavat hakutuloksia?
  • Miksi Google tekee nämä muutokset – käyttäjän vai kassavirran vuoksi?
  • Onko tulevaisuuden SEM enää edes ihmisen työtä?

Jos olet mainostaja, markkinoija tai muuten kiinnostunut siitä, mihin suuntaan 250 miljoonan euron hakumainonnan markkina Suomessa kehittyy, tämä jakso on pakko kuunnella.

 

 

Katso koko jakso tästä:

 

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

 

 

 

blogidigimarkkinointiiabfinlandsisältömarkkinointipodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

27.03.2025

KonversiO-Optimistit: Hakusanamainonnan uudet pelisäännöt - End of siniset linkit!

Tervetuloa KonversiO-Optimistit podcastiin. Tässä jaksossa sukelletaan syvälle hakusanamainonnan murrokseen, jonka taustalla on Googlen massiiviset muutokset ja osittain myös kiristyvä kilpailu muiden alustojen kanssa. Studiossa IAB:n Pasin kanssa keskustelevat S360:n Tommi Karvinen ja Iiro Turkki , jotka avaavat pelin sääntöjä uudella tasolla

lue lisää

08.08.2025

IAB Insider: Google Meridian – mitä mainostajan on hyvä tietää?

Tervetuloa KonversiO-Optimistit podcastiin. Tässä jaksossa sukelletaan syvälle hakusanamainonnan murrokseen, jonka taustalla on Googlen massiiviset muutokset ja osittain myös kiristyvä kilpailu muiden alustojen kanssa. Studiossa IAB:n Pasin kanssa keskustelevat S360:n Tommi Karvinen ja Iiro Turkki , jotka avaavat pelin sääntöjä uudella tasolla

lue lisää

08.08.2025

IAB Insider: Google Meridian – mitä mainostajan on hyvä tietää?

Mainonnan tuloksellisuuden mittaaminen on noussut vuoden 2025 kuumimmaksi puheenaiheeksi digimarkkinoinnin kentällä – eikä syyttä. Tässä IAB Insider -podcastin jaksossa sukelletaan syvälle Marketing Mix Modelingin (MMM) maailmaan, erityisesti Googlen Meridian-ratkaisun näkökulmasta. Vieraana ovat asiantuntijat Hermanni Nurila  ja Reetta Peltola toimistosta S360, jotka jakavat kokemuksiaan ja oppejaan MMM:n käytöstä suomalaisissa yrityksissä.

lue lisää

27.03.2025

KonversiO-Optimistit: Hakusanamainonnan uudet pelisäännöt - End of siniset linkit!

Tervetuloa KonversiO-Optimistit podcastiin. Tässä jaksossa sukelletaan syvälle hakusanamainonnan murrokseen, jonka taustalla on Googlen massiiviset muutokset ja osittain myös kiristyvä kilpailu muiden alustojen kanssa. Studiossa IAB:n Pasin kanssa keskustelevat S360:n Tommi Karvinen ja Iiro Turkki , jotka avaavat pelin sääntöjä uudella tasolla

lue lisää