Icon
IABlogi Uutiset & blogi

Mikä IABlogi?

IABlogi on asiantuntijablogi, joka koostuu digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin mielipidevaikuttajien ja asiantuntijoiden tuottamasta sisällöstä. Blogi lisää alan tietotaitoa ja edistää sen merkittävyyttä tarjoamalla asiantuntijoille puolueettoman foorumin.

IABlogin lähtökohta on tuottaa ajankohtaista, hyödyllistä ja käytännönläheistä sisältöä sekä tarjota mielipiteitä. Blogissa kirjoittavat kutsutut vakituiset IABloggaajat sekä vaihtuvat vieraskirjoittajat. Vinkkejä blogin kirjoittamiseen löydät täällä.

Haluatko IABlogin vierailulle blogiisi? Onko sinulla ehdotus bloggaajasta tai aiheesta IABlogiin? Haluatko antaa ruusuja tai risuja?

Ota yhteyttä: Pasi Raassina, pasi.raassina(at)iab.fi

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

19.03.2014

Uudella innolla digihaasteiden kimppuun

lue lisää

09.10.2014

Trollaus – sisältömarkkinoinnin uhka vai mahdollisuus?

lue lisää

19.09.2016

Kiinnostaako markkinointiteknologia? Tule mukaan työryhmään.

lue lisää

13.10.2016

Saisinko vielä yhden markkinointiteknologian, kiitos!

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää

08.04.2025

KonversiO-Optimistit: Ääni kohtaa ostajan – Retail median uusi ulottuvuus

Retail median murros on täällä. Tässä jaksossa sukelletaan audion ja kaupan median risteyskohtaan, jossa mainonta ei enää vain näy, vaan se kuuluu juuri oikealla hetkellä, juuri oikeassa paikassa.

lue lisää

04.04.2025

KonversiO-Optimistit: Miten mainostaja pystyy optimoimaan pirstaleisen digitaalisen mainonnan mediabudjettinsa?

Tervetuloa KonversiO-Optimistit jakson pariin. Tämä on  IAB Finlandin podcast, jossa pureudutaan markkinoinnin ja mainonnan maailmaan asiantuntevalla mutta rennolla otteella. Tällä kertaa sukellamme syvälle teemaan, joka vuodesta toiseen kiinnostaa IAB Finlandin jäseniä kaikkein eniten eli mainonnan tuloksellisuuteen.

lue lisää