Icon
IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä IABlogi

IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä

28.06.2019

IAB Finland on Suomen johtava digitaalisen mainonnan asiantuntijayhteisö ja kuuluu maailmanlaajuiseen IAB-verkostoon. Jäsenenä varmistat paikkasi niistä pöydistä, joissa alan suuntaukset määritellään.

Jäseniä voivat olla kaikki alalla toimivat yritykset – julkaisijat, mainostajat ja palveluntarjoajat – liikevaihdon tai henkilöstön kokoon katsomatta. Myös start-upeille löytyy oma sopiva jäsenyysmalli! Jäsenyys tarjoaa yrityksellenne ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä tasavertaiseksi vaikuttajaksi digitaalisen markkinan kotimaista kehitystä ohjaavaan yhteisöön ja osaksi globaalia IAB-verkostoa. Niin ikään pääset verkostoitumaan potentiaalisten yhteistyökumppanien kanssa ja nauttimaan rahanarvoisista ja yksinoikeudella jäsenille tarjottavista eduista. Asiantuntijuutesi kehittyy myös työryhmätoiminnassa, joka on IAB Finlandin toiminnan keskiössä. Laajalti arvostettuja alan oppaita ja suosituksia julkaiseviin sekä seminaareja suunnitteleviin työryhmiin pääsevät ainoastaan jäsenyritysten edustajat. Työryhmissä alan huiput jakavat avoimesti tietotaitoaan kehittääkseen alan yhteistä hyvää ja omaa osaamispääomaansa. Tällä hetkellä aktiivisina toimivat muun muassa Markkinointiteknologian, Videomainonnan, Tietosuojan, Sisältömarkkinoinnin, Digitaalisen audion ja Luovuuden työryhmät. Tervetuloa mukaan!

ERIKOISTARJOUS! JÄSENYYS NYT -50%

Kun liityt jäseneksi elokuun 2019 loppuun mennessä, saat loppuvuoden jäsenyyden -50% alennettuun hintaan (normaalista vuosimaksusta)!

Kyllä, haluan digitaalisen kehityksen aallonharjalle!

Tarjous koskee vain täysin uusia jäsenyyksiä.

IAB:n suositut oppaat ovat kaikille ilmaisia

Oli yrityksenne jäsen tai ei, voitte hyödyntää IAB:n työryhmien tuottamia digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin laadukkaita oppaita, jotka sopivat niin ikään kaikkien alalla toimivien tai siitä kiinnostuneiden käyttöön - julkaisijoille, mainostajille, toimistoille ja opiskelijoille. Tutustu oppaisiin!

Seminaarit ja tapahtumat

Järjestämme vuosittain useita maksuttomia ja maksullisia tapahtumia sekä seminaareja, joissa lavalle nousevat niin kotimaiset kuin ulkomaiset alan huiput. Jäsenenä saat maksulliset liput -50% jäsenalennuksella! Katso, mitä tapahtumakalenterimme tarjoaa!

22.09.2023

Digitaalisen audiomainonnan markkina kasvaa Suomessa: Estimaatti näyttää jopa 27% kasvua

IAB Finland on jälleen kerran estimoinut digitaalisen audiomainonnan markkinaa Suomessa. Vuonna 2022 digiaudion kokonaismarkkinan arvo on noin 7,1 miljoonaa euroa, mikä merkitsee 27% kasvua verrattuna vuoteen 2021. Digitaalisen audion markkina-arvio vuonna 2021 oli oli 5,6 miljoonaa euroa.

lue lisää

13.09.2023

Vaikuttajamarkkinoinnin pulssikysely: Vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen keskiössä arvopohjainen yhteistyö - vastuullisuus ja inhimillisyys korostuvat

Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen osana yrityksen tai organisaation muuta markkinointia ja viestintää on monipuolistunut ja käsiteltävät teemat ovat laajentuneet. Vaikuttajamarkkinointi nähdään nykyään myös merkittävänä vastuullisuusviestinnän keinona ja yritykset etsivät yhteistyökumppaniksi vaikuttajia, jotka jakavat samanlaiset arvot ja näkemykset.

lue lisää

30.08.2023

IAB Finlandin datatyöryhmä kysyi alkuvuodesta markkinasta vuoden 2023 panostuskohteita

Kyselyllä halusimme selvittää, markkinointianalytiikan kontekstissa, mihin organisaatiot tulevat panostamaan vuonna 2023. Vastauksia tähän lyhyeen kyselyyn saatiin yhteensä 90 kappaletta, mainostajien edustaessa suurinta ryhmää (noin 41 %). Selvästi tärkeimmäksi panostuskohteeksi nousi vastauksissa ensimmäisen osapuolen data eli 1st party data.

lue lisää

30.06.2023

Kun kaupan media kohtasi markkinan

Kaupan media on tullut Suomeen lumipalloefektin lailla maailmalla alkaneen trendin voimasta. Yhtäkkiä suomalaisten markkinointipäälliköiden sekä mediasuunnittelijoiden työpöydällä on tämä uusi, myös retail mediaksi kutsuttu kokonaisuus, joka monelle herättää enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

lue lisää