
Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi
IAB Finlandin Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajana aloittaa 1.9. DoubleVerifyn Business Director Aki Snellman. Samassa yhteydessä työryhmän nimi myös muuttuu Ohjelmallisen mainonnan työryhmäksi, jonka tavoitteena on lisätä ohjelmallisen mainonnan tietämystä toimialalla sekä tuoda ohjelmalliseen mainontaan liittyviä uusia mahdollisuuksia, trendejä ja haasteitakin keskusteluun - mainonnan tehokkuutta ja laatua parantaen.
Kuten muissakin IAB:n työryhmissä, Ohjelmallisen mainonnan ryhmässä on mukana kattava edustus ammattilaisia: julkaisijoita, mainostajia, mediatoimistoja ja teknologiatoimittajia. Uusia, aktiivisia jäseniä toivotaan ryhmään syksyn aikana mukaan.
“DoubleVerify on maailmalla ollut perustamassa IAB:n mobiilimainonnan mittaamisen mahdollistavaa Open Measurement -hanketta (SDK). On kunnia saada jälleen olla mukana IAB Finlandin työryhmätoiminnassa”, Aki Snellman sanoo. “Työryhmän tärkeitä tehtäviä ovat mielestäni eri toimijoiden välisen yhteistyön ja dialogin lisääminen, ohjelmallisen mainonnan oppien ja parhaiden käytäntöjen jakaminen sekä koko ohjelmallisen mainonnan ekosysteemin läpinäkyvyyden lisääminen.”
Kuva: Sam Jamsen
14.08.2017
Mobiilimainonnan ohjelmallisen ostamisen whitepaper julkaistu
Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.
lue lisää04.09.2017
IAB:n jäsenille 20 % alennus Real-Time Advertising Summitiin
Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.
lue lisää13.09.2017
Jo puolet Euroopan display-mainonnasta ostetaan ohjelmallisesti
Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.
lue lisää10.10.2017
Mainonnan ohjelmallinen ostotapa kasvoi 22 % Suomessa
Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.
lue lisää30.04.2020
Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Katso IAB:n ohjelmallisen ostamisen ABC -videosarja, niin tiedät!
IAB loi videosarjan koskien ohjelmallista ostamista. Videoista löydät vastauksia seuraaviin kysymyksiin: Mitä ohjelmallinen ostaminen on, miten sen järjestelmät tehostavat mainonnanhallinnan prosesseja ja minkälaisia asiantuntijoita digitaalisen mainonnan alalla tarvitaan nyt?
lue lisää20.08.2019
Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi
Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.
lue lisää03.06.2019
Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa
Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.
lue lisää