Icon
Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi Uutiset ja tiedotteet

Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi

20.08.2019

IAB Finlandin Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajana aloittaa 1.9. DoubleVerifyn Business Director Aki Snellman. Samassa yhteydessä työryhmän nimi myös muuttuu Ohjelmallisen mainonnan työryhmäksi, jonka tavoitteena on lisätä ohjelmallisen mainonnan tietämystä toimialalla sekä tuoda ohjelmalliseen mainontaan liittyviä uusia mahdollisuuksia, trendejä ja haasteitakin keskusteluun - mainonnan tehokkuutta ja laatua parantaen.

Kuten muissakin IAB:n työryhmissä, Ohjelmallisen mainonnan ryhmässä on mukana kattava edustus ammattilaisia: julkaisijoita, mainostajia, mediatoimistoja ja teknologiatoimittajia. Uusia, aktiivisia jäseniä toivotaan ryhmään syksyn aikana mukaan.

“DoubleVerify on maailmalla ollut perustamassa IAB:n mobiilimainonnan mittaamisen mahdollistavaa Open Measurement -hanketta (SDK). On kunnia saada jälleen olla mukana IAB Finlandin työryhmätoiminnassa”, Aki Snellman sanoo. “Työryhmän tärkeitä tehtäviä ovat mielestäni eri toimijoiden välisen yhteistyön ja dialogin lisääminen, ohjelmallisen mainonnan oppien ja parhaiden käytäntöjen jakaminen sekä koko ohjelmallisen mainonnan ekosysteemin läpinäkyvyyden lisääminen.”

Kuva: Sam Jamsen

markkinaluvutIAB FinlandverkkomainontaiabfinlandIAB Europemediamainontadigimarkkinointidigimainonnan määräteknologiadigimainontaAdExohjelmallinen ostaminenmainonnan määräInteractkantar

14.08.2017

Mobiilimainonnan ohjelmallisen ostamisen whitepaper julkaistu

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää

04.09.2017

IAB:n jäsenille 20 % alennus Real-Time Advertising Summitiin

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää

13.09.2017

Jo puolet Euroopan display-mainonnasta ostetaan ohjelmallisesti

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää

10.10.2017

Mainonnan ohjelmallinen ostotapa kasvoi 22 % Suomessa

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää

30.04.2020

Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Katso IAB:n ohjelmallisen ostamisen ABC -videosarja, niin tiedät!

IAB loi videosarjan koskien ohjelmallista ostamista. Videoista löydät vastauksia seuraaviin kysymyksiin: Mitä ohjelmallinen ostaminen on, miten sen järjestelmät tehostavat mainonnanhallinnan prosesseja ja minkälaisia asiantuntijoita digitaalisen mainonnan alalla tarvitaan nyt?

lue lisää

28.08.2019

Ohjelmallisen ostamisen koulutukset ja ilmaiset oppaat

lue lisää

20.08.2019

Aki Snellman IAB:n Ohjelmallisen mainonnan työryhmän puheenjohtajaksi

Ohjelmallisen työryhmä sai uuden puheenjohtajan ja samalla työryhmän nimi uudistui.

lue lisää

03.06.2019

Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa

Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.

lue lisää
Highlight picture
Tilaa IAB Finlandin uutiskirje

 IAB Finlandin tietosuojaseloste

IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!