
Tilaa uutiskirje ja voita seminaarilippu
Tervetuloa digimarkkinoinnin huipulle!
IAB Finlandin uutiskirjeen tilaamalla raivaat tiesi digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan etulinjaan. Saat ensimmäisten asiantuntijoiden joukossa tiedon huippuammattilaisten laatimista ilmaisista oppaista, tärkeistä ja ajankohtaisista ohjeistuksista sekä IAB Finlandin arvostetuista koulutuksista ja tapahtumista. Lisäksi tarjoamme joka kuukausi rahanarvoisia lisäsisältöjä – asiantuntijalta toiselle. Tervetuloa digitiedon lähteelle!
Voita IAB-seminaarilippu, arvo 100 eur
Tilaamalla uutiskirjeen tammikuun 2019 aikana voit osallistua arvontaan, jossa kolme onnekasta voittaa lipun (arvo noin 100 eur) valitsemaansa maksulliseen IAB-seminaariin vuoden 2019 aikana. Seminaarit ovat alan ammattilaisten arvostamia ja myydään usein nopeasti loppuun. Tutustu monipuolisiin maksullisiin ja maksuttomiin tapahtumiimme ja merkitse jo nyt kiinnostavat kohtaamiset kalenteriisi! Muista, että tapahtumakalenteri päivittyy säännöllisesti, joten siellä kannattaa vierailla useamminkin – myös uutiskirjeemme tiedottaa tapahtumista.
Tilaa siis uutiskirjeemme heti jotta tiedät, mitä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan huipulla tapahtuu!
P.S. Muista myös IAB Finlandin Suomessa suoritettavat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin sertifikaatit sekä IDM-tutkinnot, jotka tekevät sinusta entistä asiantuntevamman ammattilaisen!

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää16.06.2025
Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024
IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.
lue lisää16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisää05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää