Icon
REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland IABlogi

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

05.11.2025 | iab

IAB Finland etsii markkinoinnin asiantuntijaa (senior)

IAB Finland on digitaalisen mainonnan asiantuntijoiden yhteisö. Tarjoamme jäsenillemme markkinatietoa, mahdollisuuksia digimainonnan osaamisen vahvistamiseen sekä väylän vaikuttaa alan tulevaisuuteen. Järjestämme vuosittain useita tapahtumia ja koordinoimme työryhmiä, joissa kehitämme digitaalisen mainonnan käytäntöjä ja standardeja.

Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

Ydintehtäviäsi ovat

  • IAB Finlandin markkinointistrategian ja vuosikellon suunnittelu ja toteutus
  • Markkinointisisältöjen ideointi, suunnittelu ja toteutus eri kanavissa (verkkosivut, uutiskirjeet, sosiaalinen media, maksettu mainonta)
  • Visuaalisten materiaalien toteutus
  • Liidien hankinta ja myyntipolun tukeminen markkinoinnin keinoin
  • Tiivis yhteistyö jäsenistömme kanssa.

Odotamme sinulta

  • Kokemusta monikanavaisesta markkinoinnista ja sisällöntuotannosta
  • Hyvää suomen kielen taitoa ja visuaalista silmää (esim. Canva tai vastaava työkalu)
  • Osaamista digimarkkinoinnin työkaluista
  • Järjestelmällistä työotetta ja kykyä hallita useita projekteja samanaikaisesti
  • Oma-aloitteisuutta, tiimihenkisyyttä ja halua kehittää näkyvyyttä tavoitteellisesti
  • Tärkeintä on halu oppia ja kiinnostus kehittää digitaalisen mainonnan ekosysteemiä Suomessa.

Tarjoamme sinulle

  • Monipuolisen roolin, jossa pääset vaikuttamaan IAB Finlandin markkinoinnin kokonaisuuteen
  • Mahdollisuuden kehittää IAB:n brändiä ja näkyvyyttä
  • Pienen tiimin, jossa on luottamusta ja tilaa omille ideoille
  • Innostavan työn, jossa olet osa digimainonnan ammattilaisten yhteisöä
  • Työpisteen keskeisellä sijainnilla Helsingin Kampissa sekä mahdollisuuden hybridityöhön

 

Lähetä tiivis, enintään yhden sivun hakemus ja CV palkkatoiveineen viimeistään 21. marraskuuta 2025. Kerro hakemuksessa, mikä on juuri sinun supervoimasi tehtävää silmällä pitäen ja mikä sinua innostaa työskentelyssä IAB Finlandilla.

Lisätietoja tehtävästä antaa IAB Finlandin toiminnanjohtaja Anni Lintula puhelimitse pe 7.11. klo 11–12 ja to 13.11. klo 15–16, p. 050 414 4233.

Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana, joten toimi nopeasti.

 

Kiinnostuitko?

Seuraavaksi haluaisimme tutustua sinuun ja osaamiseesi. Haethan tehtävää alla olevan linkin kautta viimeistään 21.11.2025 mennessä.

HAE PAIKKAA

 

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

05.11.2025

REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.

lue lisää

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää