Icon
IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle? IABlogi

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

23.05.2025 | iab

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

Studiossa mukana:
Mira Karvonen Dagmarilta, Nea Barman MEKS:lta ja Emma Syyrakki Media Metrics Finlandilta
Juontajana tuttuun tapaan IAB:n Pasi Raassina.

 Jakson aikana keskustellaan mm.:

  1. Miksi digiulkomainonta kasvaa, vaikka mediamarkkina junnaa paikallaan?
  2. Miten suunnittelu ja ostaminen ovat kehittyneet?
  3. Mitä uutta löytyy päivitetystä Digitaalisen ulkomainonnan ostajan oppaasta?
  4. Miten mittaaminen ja vastuullisuus muokkaavat kenttää juuri nyt?
     

 Entä miltä näyttää tulevaisuus?
Paneeli pääsee väittelymoodiin Pasi-isännän johdolla, kun käsittelyssä on kahdeksan erikoista (ja ehkä vähän hullua) väittämää ulkomainonnan tulevaisuudesta – unidatasta hajuihin ja tekoälyn suunnittelemista kampanjoista koirankohdennukseen.

Kuuntele jakso ja päivitä tietosi DOOH-markkinan tilasta – selkeästi, napakasti ja rennolla otteella.

 

Katso koko jakso tästä:

 

 

 

Kuuntele koko jakso tästä:

 

 

 

 

blogidigimarkkinointisisältömarkkinointiiabfinlandpodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontadigimainontaDingle

19.03.2025

KonversiO-Optimistit: Totta vai tarua? High Impact -displaymainonnan faktat pöytään

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

27.03.2025

KonversiO-Optimistit: Hakusanamainonnan uudet pelisäännöt - End of siniset linkit!

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

04.04.2025

KonversiO-Optimistit: Miten mainostaja pystyy optimoimaan pirstaleisen digitaalisen mainonnan mediabudjettinsa?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

08.04.2025

KonversiO-Optimistit: Ääni kohtaa ostajan – Retail median uusi ulottuvuus

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

30.05.2025

IAB Insider: New Life of the Living Room – mitä suomalainen katsoo?

Tervetuloa uuden IAB Insider jakson pariin. Tästä starttaa IAB Podcastien 3. tuotantokausi! Tässä jaksossa sukelletaan syvälle olohuoneeseen – tai tarkemmin sanottuna sen ruutuun. Aiheena on televisiomainonnan tulevaisuus ja Connected TV:n (CTV) kasvava merkitys suomalaisessa mediamaisemassa.

lue lisää

23.05.2025

IAB Studio: Mitä kuuluu digitaaliselle ulkomainonnalle?

Digitaalinen ulkomainonta eli DOOH on yksi digimainonnan nopeimmin kasvavista osa-alueista – mutta miksi? IAB Studion tuoreessa jaksossa sukelletaan syvälle digitaalisesti toteutetun ulkomainonnan nykytilaan, haasteisiin ja tulevaisuuden mahdollisuuksiin.

lue lisää

09.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2

Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?

lue lisää

02.05.2025

IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1

Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.

lue lisää