IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä
IAB Finland on Suomen johtava digitaalisen mainonnan asiantuntijayhteisö ja kuuluu maailmanlaajuiseen IAB-verkostoon. Jäsenenä varmistat paikkasi niistä pöydistä, joissa alan suuntaukset määritellään.
Jäseniä voivat olla kaikki alalla toimivat yritykset – julkaisijat, mainostajat ja palveluntarjoajat – liikevaihdon tai henkilöstön kokoon katsomatta. Myös start-upeille löytyy oma sopiva jäsenyysmalli! Jäsenyys tarjoaa yrityksellenne ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä tasavertaiseksi vaikuttajaksi digitaalisen markkinan kotimaista kehitystä ohjaavaan yhteisöön ja osaksi globaalia IAB-verkostoa. Niin ikään pääset verkostoitumaan potentiaalisten yhteistyökumppanien kanssa ja nauttimaan rahanarvoisista ja yksinoikeudella jäsenille tarjottavista eduista. Asiantuntijuutesi kehittyy myös työryhmätoiminnassa, joka on IAB Finlandin toiminnan keskiössä. Laajalti arvostettuja alan oppaita ja suosituksia julkaiseviin sekä seminaareja suunnitteleviin työryhmiin pääsevät ainoastaan jäsenyritysten edustajat. Työryhmissä alan huiput jakavat avoimesti tietotaitoaan kehittääkseen alan yhteistä hyvää ja omaa osaamispääomaansa. Tällä hetkellä aktiivisina toimivat muun muassa Markkinointiteknologian, Videomainonnan, Tietosuojan, Sisältömarkkinoinnin, Digitaalisen audion ja Luovuuden työryhmät. Tervetuloa mukaan!
ERIKOISTARJOUS! JÄSENYYS NYT -50%
Kun liityt jäseneksi elokuun 2019 loppuun mennessä, saat loppuvuoden jäsenyyden -50% alennettuun hintaan (normaalista vuosimaksusta)!
Kyllä, haluan digitaalisen kehityksen aallonharjalle!
Tarjous koskee vain täysin uusia jäsenyyksiä.
IAB:n suositut oppaat ovat kaikille ilmaisia
Oli yrityksenne jäsen tai ei, voitte hyödyntää IAB:n työryhmien tuottamia digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin laadukkaita oppaita, jotka sopivat niin ikään kaikkien alalla toimivien tai siitä kiinnostuneiden käyttöön - julkaisijoille, mainostajille, toimistoille ja opiskelijoille. Tutustu oppaisiin!
Seminaarit ja tapahtumat
Järjestämme vuosittain useita maksuttomia ja maksullisia tapahtumia sekä seminaareja, joissa lavalle nousevat niin kotimaiset kuin ulkomaiset alan huiput. Jäsenenä saat maksulliset liput -50% jäsenalennuksella! Katso, mitä tapahtumakalenterimme tarjoaa!
05.04.2024
Uuuh… dooh-mainonta jatkoi kasvukäyrällä myös 2023
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2023 oli noin 53,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua on reippaat 16 %, kun vastaavana aikana Kantarin raportoima koko ulkomainonnan markkina kasvoi 9 %. Kaiken mediamainonnan määrä Suomessa laski vuonna 2023 2,4 %.
lue lisää06.02.2024
Mediamainonnan määrä päättyi -2,4 % laskuun vuonna 2023
Mediamainontaan käytettiin yhteensä 1 336 miljoonaa euroa vuonna 2023 ja mainonnan määrä laski -2,4 % edellisvuoteen verrattuna.
lue lisää06.02.2024
Digitaalisen markkinoinnin trendit 2024 - IAB Finlandin Industry Partnerit esittelyssä
IAB Finlandin Industry Partnereina vuonna 2024 toimivat Adform, Alma Media, Clear Channel, RTL, Sanoma ja SOK Smart Marketing. Esittelemme heidät kaikki kahdessa osassa ja alotamme nyt kolmikolla Adform, RTL ja SOK Smart Marketing. Loput kumppanit esitellään kahden viikon päästä.
lue lisää26.01.2024
Antti Kallio ja Christopher Fernandez IAB Finlandin hallituksen PJ-kaksikoksi
Dagmarin Chief Business Officer Antti Kallio valittiin tammikuun kokouksessa yksimielisesti IAB Finlandin hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Varapuheenjohtajan nuijaa tänä vuonna heiluttaa viime vuoden tapaan Kinesson Pohjoismaiden liiketoiminnasta vastaava Christopher Fernandez.
lue lisää