
Tallenne: Oikotie X IAB - Digimarkkinoinnin koulutus välittäjille
Välittäjän digimarkkinoinnin koulutuksessa on asiaa alan eturivin asiantuntijoilta digimarkkinoinnin perusteista, kontekstin merkityksestä sekä Google Display-mainonnan ostamisesta.
Koulutus antaa sinulle pohjatietämyksen digimarkkinoinnista, joka on tänä päivänä yksi välittäjän tärkeimpiä työkaluja.
Jos et päässyt livenä osallistumaan tai haluat vielä palata koulutuksen aiheisiin, niin koulutuksen presentaatiot löytyy Onedrive -kansiosta sekä koulutuksen tallenne yläpuolelta.
Sisältö:
Digimarkkinoinnin perusteet pähkinänkuoressa - Mira Vaurula / IAB Finland
Reilussa puolessa tunnissa käydään läpi digimarkkinoinnin perusteita, kuten kuluttajan ostopolku, markkinointikanavien valinta, tavoitteet sekä mittaaminen.
Kontekstin merkitys mainonnan toimivuuden kannalta - Jukka Rautiainen, Jyrki Tamminen ja Antton Selkänen / Oikotie Asunnot
Oikotie käy läpi, mikä merkitys oikealla kontekstilla on mainonnan kannalta ja miten mainontaa kannattaa Oikotien sivuilla tehdä ja miten tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän. Käymme läpi myös esimerkkejä, miten välittäjät ovat mainontaa Oikotiellä aikaisemmin tehneet.
Miten ostat Google-mainontaa? - Jaani Saulamaa / Intentio Agency
Käytännönläheinen Google-mainonnan koulutus, jonka tavoite on, että kuka tahansa koulutukseen osallistunut pystyy rakentamaan ja käynnistämään kampanjan Google Display verkostossa.

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää