Icon
Jäsentyytyväisyys korkealla Uutiset & blogi

Jäsentyytyväisyys korkealla

25.06.2015

IAB Finland teetti loppukeväästä 2015 jäsenkyselyn, jossa kartoitettiin mielipiteitä menneestä toiminnasta ja toiveita tulevista teemoista.

Kyselyn tulokset lämmittävät mieltä: 92 prosenttia vastaajista oli tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä IAB Finlandin toimintaan.

Erityisen tärkeinä jäsenistössä koettiin seminaarit, oppaat ja suositukset sekä verkostoitumismahdollisuudet. Jatkossa toivoitte entistä enemmän lyhyitä tiiviitä seminaareja sekä vapaamuotoisempia tilaisuuksia. Kiitos kaikista ideoista ja kehitysehdotuksista!

Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin kolme lippupakettia Finnair Skywheeliin. Onnetar suosi Tanja Lindholmia, Miia Suonviertä ja Antti Tolvasta.

Artikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset
Verkkomainonnan määrä ennätyksellisen korkealla vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 toisella kvartaalilla oli 154 milj. euroa ja lähes puolet (49 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Kaikki digimainonnan momentit kasvoivat huomattavasti vuoden takaiseen verrattuna, jolloin tosin pandemia laski myös digimainonnan määrää.

lue lisää

22.09.2021

Verkkomainonnan määrä ennätyksellisen korkealla vuoden toisella kvartaalilla

Verkkomainonnan määrä vuoden 2021 toisella kvartaalilla oli 154 milj. euroa ja lähes puolet (49 %) mediamainonnasta oli digitaalista. Kaikki digimainonnan momentit kasvoivat huomattavasti vuoden takaiseen verrattuna, jolloin tosin pandemia laski myös digimainonnan määrää.

lue lisää

26.08.2021

Traficomin uusi evästeohjeistus on asettamassa haasteita digimarkkinalle

Uusi linjaus on suuri muutos aiempaan kansalliseen tulkintaan. IAB Finland antoi lausuntonsa evästesuositusluonnoksesta, koska se näyttää haastavan evästesuostumuksen pyytämiseen liittyviä vakiintuneita standardeja.

lue lisää

28.06.2021

REKRY: Markkinointisuunnittelija IAB Finlandille

IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä markkinointisuunnittelijaksi, lue roolin kuvaus täältä.

lue lisää

15.06.2021

IAB Europe Adex 2020 - Digitaalisen mediamainonnan määrä Euroopassa +6,3 % kasvussa

IAB Europe julkaisi vuotuisen AdEx-raportin Euroopan digimarkkinasta toukokuun lopulla osana Interact -webinaaria. Raportin mukaan digimainonta kasvoi vuonna 2020 +6,3 % vuodesta 2019. Kaiken kaikkiaan 56,5 % Euroopan mediamainonnasta oli vuonna digitaalista ja digimainonnan kokonaissumma ylsi 69,4 miljardiin euroon. AdEx-raporttiin toimitti tietoa 28 Euroopan maata.

lue lisää