Icon
Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 € Uutiset & blogi

Jäsentarjous: Hakusanamainonnan ABC -e-kirja 39 €

07.05.2014

Hakusanamainonnan ABC -e-kirja IAB Finlandin jäsenille 39 €!

Hakusanamainonnan ABC - Matkaopas AdWords-mainonnan saloihin on suunnattu niin yrittäjille, markkinointipäättäjille kuin bloggaajille. Kirjan avulla pystyt tekemään kustannustehokasta Google-markkinointia itsenäisesti tai ostamaan palvelut ulkopuoliselta toimijalta rahojasi haaskaamatta.

Kirjoittaja Saskia Salomaalla on seitsemän vuoden kokemus menestyksekkäiden hakusanamainontakampanjoiden rakentamisesta ja ylläpidosta.

IAB Finlandin jäsenenä saat Hakusanamainonnan ABC + displayopas -paketin etuhintaan 39 €. Displayopas kertoo, miten teet menestyksekkäitä bannerikampanjoita.

Kirjoittaja tarjoaa kirjalle täyden rahat takaisin -takuun! Jos et saa kampanjoita pystyyn tunnissa kirjan ohjeilla, laita 14 päivän sisään sähköpostia osoitteeseen info@mandarinfishpublishing.fi ja saat rahat takaisin!

E-kirjan voit ostaa verkkopankkimaksulla tai luottokortilla.

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää