
IAB Insider: Retail media – kuka voittaa, kun kauppa muuttuu mediataloksi?
Kaupallinen yhteistyö: Rebl Group
Retail media on tämän hetken kuumin markkinoinnin ilmiö – mutta mitä se oikeastaan tarkoittaa, ja miksi sen ympärillä kuohuu? Tässä jaksossa pureudutaan siihen, miten vähittäiskaupoista on tullut mediataloja, mitä mahdollisuuksia ja riskejä tämä tuo julkaisijoille, mainostajille ja toimistoille, ja miksi juuri nyt on ratkaisevaa hallita data ja kanavat oikein.
Kuuntelemalla saat selkeän kuvan siitä, missä Suomi menee Retail median kehityksessä, mitä eri toimijoiden kannattaa tästä ajatella – ja mitä jokaisen tulisi tehdä nyt pysyäkseen mukana pelissä.
Katso koko jakso tästä:
Kuuntele koko jakso tästä:
12.09.2025
IAB Insider: Retail media – kuka voittaa, kun kauppa muuttuu mediataloksi?
Retail media on noussut vauhdilla markkinoinnin kuumimmaksi ilmiöksi – ja hyvästä syystä. Kun kaupat muuttuvat mediataloiksi, mainostajille avautuu uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakkaat aivan ostopolun ytimessä. Mutta kuka tässä pelissä lopulta voittaa, ja mitä riskejä ja haasteita liittyy datan, kanavien ja kaupallisten kumppanuuksien hallintaan? Uusimmassa IAB Insider -podcast-jaksossa sukelletaan retail median maailmaan, avataan sen merkitys suomalaiselle markkinalle ja kerrotaan, mitä jokaisen markkinoijan tulisi tehdä pysyäkseen kehityksessä mukana.
lue lisää12.09.2025
IAB Insider: Retail media – kuka voittaa, kun kauppa muuttuu mediataloksi?
Retail media on noussut vauhdilla markkinoinnin kuumimmaksi ilmiöksi – ja hyvästä syystä. Kun kaupat muuttuvat mediataloiksi, mainostajille avautuu uusia mahdollisuuksia tavoittaa asiakkaat aivan ostopolun ytimessä. Mutta kuka tässä pelissä lopulta voittaa, ja mitä riskejä ja haasteita liittyy datan, kanavien ja kaupallisten kumppanuuksien hallintaan? Uusimmassa IAB Insider -podcast-jaksossa sukelletaan retail median maailmaan, avataan sen merkitys suomalaiselle markkinalle ja kerrotaan, mitä jokaisen markkinoijan tulisi tehdä pysyäkseen kehityksessä mukana.
lue lisää