Icon
Yhteistyö IAB:n kanssa Info

Yhteistyö IAB:n kanssa

Digitaalisuuden ykköstrendi tulevina vuosina on verkkokauppa, joka asettaa uusia vaateita myös markkinoinnille. Markkinoinnin kiinnittyessä yhä tiiviimmin yrityksen liiketoimintaan, markkinointi-investointien tulosten, ROI:n, luotettava mittaaminen sekä raportointi on elinehto.

Verkkokaupan lisäksi suuren muutoksen markkinaan tuo digimarkkinointia jo pitkään rytmittäneiden kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen käytöstä myös Chromessa 2022 alkuun mennessä.

Näiden kahden megatrendin lisäksi nousevia markkinoinnin kehityssuuntia ovat mm:

Muutosten keskellä IAB Finland on valmis ottamaan uuden vuoden vastaan luottavaisesti tuottamalla jäsenyrityksilleen entistä konkreettisemmin hyötyä uusituilla painopisteillä: MARKKINOINNIN ROI, OSAAMISEN KEHITTÄMINEN sekä DATA JA MITTAAMINEN.

Entistä tiiviimpi yhteistyö IAB Finlandin kanssa auttaa jäsenyritystä tavoittamaan viesteillään suuria B2B-markkinoinnin kohderyhmiä, lisäämään omien ratkaisuiden tunnettuutta, kasvattamaan asiantuntijamielikuvaa sekä keräämään liidejä. Premium Partner ja Partner -jäsenmallien kautta yhteistyö IAB:n kanssa on entistä monipuolisempaa ja tehokkaampaa.

Tapahtumat ja webinaarit

Vuodessa järjestämme yli 10 tapahtumaa, jotka toistaiseksi järjestetään virtuaalisena. Puolet tapahtumista on isompia seminaareja, jotka ovat ilmaisia IAB:n jäsenille, mutta maksullisia ei-jäsenille ja puolet tapahtumista on tietoiskuja, jotka järjestämme ilmaiseksi koko toimialalle. Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä tapahtumien tai webinaarien suhteen, niin otathan yhteyttä!

Koulutukset

Järjestämme paljon koulutuksia digimarkkinoinnin eri teemoista. Olemme myös avoimia koulutusyhteistyöhön jäseniemme kanssa, jos koet teillä olevan jokin aihepiiri, jonka osaamisen haluaisit jakaa IAB:n muille jäsenille ja koko toimialalle koulutuksen muodossa. 

IAB Podcast KonversiO-Optimistit

IAB Finland aloitti oman podcastsarjan toukokuussa 2020. Digimarkkinointiin keskittyviä jaksoja on julkaistu yhteensä kymmenen.

Jäsenyritykset voivat tehdä kumppanijaksoja IAB:n kanssa. Jaksojen teemat mietitään yhdessä, mutta IAB hoitaa tuotannon yhteistyössä tuottajan Podifyn kanssa. Podcastyhteistyö on avaimet käteen tyylinen yhteistyö, ainoastaan tarvitaan jäsenyritykseltä asiantuntija ja näkemys!

Pyydä tarkempi tarjous podcastyhteistyöstä Miralta tai Pasilta!

Tutkimukset ja markkinakyselyt

IAB tuottaa myös tutkimuksia ja markkinakyselyitä, minkä on tarkoitus palvella koko toimialaa ja markkinaa. Jos sinulla on mielessä jokin aihe, mitä haluaisit tutkia, niin ota yhteyttä Pasiin ja voimme tutkia mahdollista yhteistyötä!

Blogi

IABlogi on IAB:n oma blogi, missä pääsee ääneen jäsenyritystemme asiantuntijat. Jos sinulla on kiinnostava teema, josta haluaisit kirjoittaa, niin ota yhteyttä!

Jäsenmaksut 2021

 

Jäsenmaskutaso Jäsenmaksu € / vuosi
Start up -jäsenet 300
Pienyritysjäsenet 700
Ei-kaupalliset yhteisöt 700
Yritysjäsenet 2 200
Konsernijäsenet 4 000
Partner -jäsenet 5 000
Premium Partner -jäsenet 7 000
Industry Partner -jäsenet 15 000

Industry Partner -jäsenyys


Premium Partner -jäsenyys

Koska jäsenmäärä yllä mainituissa ryhmissä on rajoitettu, paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Partner -jäsenyys

Yritysjäsenyys

Konsernijäsenyys

Start up -jäsenyys

Pienyritysjäsenyys

Ei-kaupalliset yhteisöt

IAB:n jäsenkausi on kalenterivuosi. Jäsenmaksun voi suorittaa haluttaessa kahdessa osassa, lisämaksu 100 €.

IAB Europen jäsenmailla on käytössä maakohtaiset jäsenmaksumallit. Kansainvälisten yritysten jäsenmaksu IAB Europelle ei tuo maajäsenyyttä eli jäsenyyttä IAB Finlandille.

Highlight picture
Liity jäseneksi

Täytä lomakkeen tiedot ja liity IAB:n jäseneksi! Fill the form and join IAB Finland!

lue lisää