
Nämä nousevat trendit tunnistaen IAB Europe Academy keskittyy varustamaan digitaalisen mainonnan amm...

Tuomme ihmiset ja yritykset yhteen edistämään digimarkkinan hyvinvointia.
Tilaa uutiskirjeKeskiviikkona 27.8. klo 9.00
Ilmoittaudu mukaanArtikkeli IABlogi Uutiset | 19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisääArtikkeli Webinaaritallenteet | 18.06.2025
Tallenne: Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025
Kesäkuussa 2025 järjestetty webinaari "Digitaalinen mediamarkkina 2024 ja 2025" pureutui syvälle digitaalisen mediamainonnan kehitykseen Euroopassa ja Suomessa.
lue lisääArtikkeli Kvartaalitiedotteet Uutiset | 16.06.2025
Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024
IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.
lue lisääArtikkeli IABlogi Kvartaalitiedotteet Uutiset | 16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisääTervetuloa KonversiO-Optimistit podcastiin. Tässä jaksossa sukelletaan syvälle hakusanamainonnan mur...
Mitä kuuluu Retail medialle Suomessa vuonna 2025? No, uusin ja nyt toista kertaa tehty tutkimusrapor...