
Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti!
Kaipasit sitten osaamisesi päivittämistä tai uutta suuntaa urakehitykseesi, on IAB Finland ylivoimainen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan kouluttajasi. Tarjoamme niin kansainvälisen tason IDM-tutkintoja ainoana Suomessa kuin kotimaan markkinaan räätälöityjä sertifiointiohjelmia. Voit myös inspiroitua ja kehittyä päivän mittaisissa tehokoulutuksissa tai nauttia kansainvälisistä esityksistä maksullisissa ja maksuttomissa seminaareissamme.
Vinkkejä sopivan koulutuksen arviointiin:
Haluat menestyä entistä parempana
• mediamyyjänä: tsekkaa digimediamyyjän sertifiointiohjelma ja natiivimainonnan myyjäkoulutukset
• kampanja- tai markkinointipäällikkönä: tutustu digimarkkinoijan sertifiointiohjelmaan ja IDM-tutkintoihin
• digitaalisen markkinoinnin tekijänä, joka tähtää päällikkötason tehtäviin: vahvista näkemyksiäsi ja digitaalisen markkinoinnin johtamisen työkaluja IDM-tutkinnolla
Ole #muutoksentekijä ja tutustu kiinnostavaan syksyn koulutustarjontaamme ottamalla #digihaltuun
Tervetuloa menestymään!
IAB FINLAND
19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisää13.06.2025
IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta
Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.
lue lisää05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää