Icon
Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti! IABlogi

Koulutuksista vauhtia urakehitykseen, ilmoittaudu heti!

02.08.2019

Kaipasit sitten osaamisesi päivittämistä tai uutta suuntaa urakehitykseesi, on IAB Finland ylivoimainen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan kouluttajasi. Tarjoamme niin kansainvälisen tason IDM-tutkintoja ainoana Suomessa kuin kotimaan markkinaan räätälöityjä sertifiointiohjelmia. Voit myös inspiroitua ja kehittyä päivän mittaisissa tehokoulutuksissa tai nauttia kansainvälisistä esityksistä maksullisissa ja maksuttomissa seminaareissamme.

Vinkkejä sopivan koulutuksen arviointiin:

Haluat menestyä entistä parempana

mediamyyjänä: tsekkaa digimediamyyjän sertifiointiohjelma ja natiivimainonnan myyjäkoulutukset
kampanja- tai markkinointipäällikkönä: tutustu digimarkkinoijan sertifiointiohjelmaan ja IDM-tutkintoihin
digitaalisen markkinoinnin tekijänä, joka tähtää päällikkötason tehtäviin: vahvista näkemyksiäsi ja digitaalisen markkinoinnin johtamisen työkaluja IDM-tutkinnolla

Ole #muutoksentekijä ja tutustu kiinnostavaan syksyn koulutustarjontaamme ottamalla #digihaltuun

Tervetuloa menestymään!

IAB FINLAND

blogidigimarkkinointiiabfinlandsisältömarkkinointipodcastdatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

13.06.2025

IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää