Icon
Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta IABlogi

Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta

20.03.2014 | Marko Siltala

Tuomas Avonius kirjoitti mielenkiintoisen natiivimainontaa käsittelevän artikkelin IABlogin vierailussa Fonecta Enterprise Solutionsin Akatemiassa. Samalla se on avaus sisältömarkkinointia käsittelevälle artikkelisarjan IABlogissa.

Artikkelissaan Avonius puhuu vuokratusta mediasta, esittelee buzzfeed.comia sekä toteaa natiivimainonnan olevan ”pääosin digitaalisilla julkaisualustoilla olevaa sisältöä, johon löyhästi tai suoraan liittyy jonkun kolmannen tahon kaupallinen intressi”.

Lue artikkeli täältä.

15.10.2014

Mobiilimainonnan myrskyvaroitus: 7 vinkkiä suunnittelun tueksi

Sääennuste lupaa mitä mainiointa keliä mobiilille vallankumoukselle.

lue lisää

03.09.2014

Natiivimainonta: Onko jakaminen ainoa oikea mittari?

Natiivimainonnan onnistumista voi tarkastella monella eri tavalla.

lue lisää

14.05.2014

Natiivimainonta: Case Kevätmessut 2014

Miten luodaan onnistunut natiivikampanja?

lue lisää

20.03.2014

Sisältömarkkinointi osa 1: Natiivimainonta

Tuomas Avonius käynnistää IABlogin sisältömarkkinointia käsittelevän artikkelisarjan.

lue lisää