Icon
PubMaticin ohje huutokauppapakettien hyödyntämiseen IABlogi

PubMaticin ohje huutokauppapakettien hyödyntämiseen

04.04.2022 | IAB Finland

Ohjelmallisen ostamisen hyödyt mm. mediatilan ostamisen nopeutumisen ja datankäytön helppouden lisääntymisen osalta ovat kiistattomat. Digimainonnan volyymin kasvaessa ja kampanjoiden tavoitteiden monipuolistuessa muuttuu myös kampanjoiden tekninen toteuttaminen monimutkaisemmaksi. Ostamisen strategiat kehittyvät markkinan mukana esimerkiksi huutokauppapakettien (“auction packages”) kautta. Huutokauppapakettien tavoitteena on mm. luoda käytäntöjä asiakasdatan käyttämiseen mainonnassa sekä tuoda helppoutta kontekstuaalisen mainonnan ostamiseen.

PubMaticin uusi “The Media Buyer’s Guide to Impactful Auction Packages” -dokumentti avaa tarkemmin huutokauppapakettien hyödyntämistä.Oppaasta selviää mm.

  • Mitä ovat huutokauppapaketit?
  • MIten huutokauppapaketit auttavat oikean kohdeyleisön tavoittamisessa
  • Parhaat käytännöt sekä askeleet huutokauppapakettien käytön aloittamiseksi
  • Lataa opas täältä

pubmatic opas

31.05.2023

MIXX Awards juhlahumua Valkoisessa Salissa

Keräsimme alan ammattilaiset yhteen juhlimaan saman katon alle riemukkaaseen jälleennäkemiseen. Tässä valikoituja otoksia viime torstain 25.5. MIXX Awards gaalasta sekä linkit kaikkiin kuviin

lue lisää

29.05.2023

MIXX Awards 2023 voittajat julkistettu!

Torstaina 25.5.2023 palkittiin ensimmäiset Suomen MIXX Awards voittajat Valkoisessa Salissa

lue lisää

25.05.2023

Vastuullisen digimainonnan määrittely

Vastuullisuus on iso trendi maailmalla ja teot sen ympärillä ovat ottaneet suuria harppauksia eteenpäin viime vuosina. Jotta voimme Suomen markkinassa hyödyntää tätä kehitystä parhaalla mahdollisella tavalla, vaatii se terminologian selkeyttämistä ja lokalisointia. Luomalla yhteisen määritelmän vastuulliselle digimainonnalle haluamme avata reitin vastuullisen digimainonnan kehittymiselle Suomessa.

lue lisää

11.05.2023

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä lähes 20% kasvussa

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2022 oli 52,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua oli noin 19 %.

lue lisää