Icon
MIXX kumppanuudet myynnissä! IABlogi

MIXX kumppanuudet myynnissä!

28.10.2024 | iab

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

2023 mukana oli 7 palkintokategoriaa: Vuoden datateko, Paras vastuullinen markkinointiteko, Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus, Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja, Paras digimyyntitiimi, Paras digisuunnittelutiimi sekä Vuoden digiammattilainen. Palkintogaala sekä tapahtuma oli alan sisällä toivottu ja keräsi paljon kiitoksia (NPS 56). Kaiken kukkuraksi 2023 tilaisuus oli loppuunmyyty. 2025 tilaisuudesta tehdään siis entistä suurempi sekä ehdottomasti vielä hienompi!

MIXX Platina -kumppani saa näkyvyyttä MIXX Awardsin ympäriltä runsaasti ja lisäksi kumppani voi valita asiantuntijanäkyvyyttä IAB:n muista kanavista.

Vaihtoehto A

Vaihtoehto B

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Industry Insider -webinaari yhdessä IAB:n kanssa (pituus 1 h)’

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Puheenvuoro IAB:n seminaarissa tai webinaarissa (15 min)
  • 2 podcast-jaksoa KonversiO-Optimisteihin (á pituus 20-30 min)

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

 

Jos kumppanuus kiinnostaa ja haluat tarkempia lisätietoja, ole yhteydessä mira.vaurula@iab.fi 

Tapahtumaan ja näkyvyyteen liittyvät tarkemmat yksityiskohdat sovitaan MIXXin pääkumppaneiden kanssa.

Tsekkaa 2023 MIXX Awardsin voittajat TÄÄLTÄ ja gaalafiilikset alta.

11.12.2024

IAB Studio: Uusi yhteistyö ottaa kaikki mukaan Retail Mediaan

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat Hannaleena Koskinen Allerilta ja Teemu Kurri Craneworks / Doohlabsilta. Tällä kertaa studiossa otettiin kantaa kuumimpaan mediatrendiin, eli puhutaan retail mediasta.

lue lisää

03.12.2024

Katsaus kuluneeseen vuoteen 2024: Ohjelmallinen Gaming

Gaming mainonta on ollut nousevia aiheita ohjelmallisessa ostamisessa vuoden 2024 aikana. Otimme IAB:n kanssa katsauksen kuluneeseen vuoteen gaming mainonnan parissa ja haastattelimme ohjelmallisen asiantuntijaa Nina Nordmania (Kinesso, IPG Mediabrands) sekä videomainonnan asiantuntijaa Aleksi Ylitaloa (RTL AdAlliance).

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Kuinka hyödyntää tekoälyä vastuullisesti markkinoinnissa?

Tekoäly on noussut nopeasti markkinoinnin ammattilaisten tehokkaaksi työkaluksi, joka parantaa ideointia, sisällöntuotantoa ja analysointia. Vaikka tekoäly tuo mukanaan huomattavia etuja, kuten työprosessien nopeutumista ja automatisointia, sen käyttö edellyttää vastuullisuutta ja eettistä harkintaa.  Tässä artikkelissa käsittelemme tekoälyn käyttöä markkinoinnin tukena ja vastuullisia käytäntöjä, jotka auttavat rakentamaan kestävää ja eettistä markkinointia.

lue lisää