Icon
MIXX kumppanuudet myynnissä! IABlogi

MIXX kumppanuudet myynnissä!

28.10.2024 | iab

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

2023 mukana oli 7 palkintokategoriaa: Vuoden datateko, Paras vastuullinen markkinointiteko, Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus, Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja, Paras digimyyntitiimi, Paras digisuunnittelutiimi sekä Vuoden digiammattilainen. Palkintogaala sekä tapahtuma oli alan sisällä toivottu ja keräsi paljon kiitoksia (NPS 56). Kaiken kukkuraksi 2023 tilaisuus oli loppuunmyyty. 2025 tilaisuudesta tehdään siis entistä suurempi sekä ehdottomasti vielä hienompi!

MIXX Platina -kumppani saa näkyvyyttä MIXX Awardsin ympäriltä runsaasti ja lisäksi kumppani voi valita asiantuntijanäkyvyyttä IAB:n muista kanavista.

Vaihtoehto A

Vaihtoehto B

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Industry Insider -webinaari yhdessä IAB:n kanssa (pituus 1 h)’

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Puheenvuoro IAB:n seminaarissa tai webinaarissa (15 min)
  • 2 podcast-jaksoa KonversiO-Optimisteihin (á pituus 20-30 min)

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

 

Jos kumppanuus kiinnostaa ja haluat tarkempia lisätietoja, ole yhteydessä mira.vaurula@iab.fi 

Tapahtumaan ja näkyvyyteen liittyvät tarkemmat yksityiskohdat sovitaan MIXXin pääkumppaneiden kanssa.

Tsekkaa 2023 MIXX Awardsin voittajat TÄÄLTÄ ja gaalafiilikset alta.

27.06.2025

IAB Insider: Snapchat 2025 – Miten alusta palvelee brändejä ja vaikuttajia nyt?

Snapchat ei ole katoamassa mihinkään – päinvastoin! Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten Snapchat toimii vaikuttajille ja brändeille vuonna 2025. Vieraana vaikuttaja Henny Harjusola ja Snapchatin Suomen kaupallinen edustaja Mimi Alén.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

13.06.2025

IAB Insider: Boots-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta

Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Radford, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.

lue lisää