
KonversiO-Optimistit: Finnkinon leffapeli - Viihdettä ja vaikuttavaa markkinointia
Kaupallinen yhteistyö Finnkino
Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä.
Miten pelillisyys ja markkinointi kohtaavat elokuvateattereissa? Tässä jaksossa meillä on Pasin kanssa studiossa Finnkinon leffapelin kehittäjä Mikkel Hagedorn Cinematazticilta ja Mika Wikström Finnkinolta. Jaksossa puhutaan Leffapelin kehittäjän Mikkelin kanssa pelin synnystä ja sen merkityksestä markkinoinnin työkaluna. Miten peli yhdistää viihteen ja mainonnan, ja miksi se toimii niin hyvin elokuvateattereiden kontekstissa? Kuulet, miten tämä peli syntyi, ja kuinka se on muuttanut tapaa, jolla elokuvien markkinointia tehdään.
Tämä jakso tarjoaa mielenkiintoisen kurkistuksen markkinoinnin innovaatioihin!
UUTTA! Nyt voit kuuntelun lisäksi myös katsoa IAB videopodcasteja!
Katso koko jakso tästä:
Kuuntele koko jakso tästä:
19.06.2025
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi
IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.
lue lisää16.06.2025
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.
lue lisää13.06.2025
IAB Insider: Boozt-case ja totuuksia mainonnan mittaamisesta
Tässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.
lue lisää05.06.2025
Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?
Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?
lue lisää