Icon
IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus IABlogi

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

01.07.2022 | iab

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta. IAB Studiossa keskustellaan ulkomainonnan tulevaisuudesta, mitä on luvassa ja mitä tulisi vielä kehittää.

Kuten muutkin mediaryhmät, myös ulkomainonta on keskellä digitalisoitumista. Entistä näyttävämpien mainospintojen lisäksi digitaalisuus tarkoittaa myös mm. täysin uusia mahdollisuuksia mainonnan kohdentamiseen sekä mainonnan ostoprosessin nopeutumista. Jesse, Outi ja Jenni kuuluvat kaikki IAB:n digitaalisen ulkomainonnan työryhmään, jonka tavoitteena on edistää digitaalisen ulkomainonnan näkyvyyttä ja saavutettavuutta ylläpitämällä mm. vuoropuhelua eri toimijoiden kesken. Yksi työryhmän tämän kevään saavutuksia oli Digitaalisen ulkomainonnan ostajan opas, joka julkaistiin IAB Finlandin ja ulkomainosliiton yhteisessä DOOH webinaarissa kesäkuun puolivälissä. Kuuntele jakso ja lataa itsellesi uudistettu DOOH -opas tästä!

  

Kuuntele koko jakso tästä:

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



21.03.2023

IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi

lue lisää

21.03.2023

MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset

Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.

lue lisää

21.03.2023

IAB Studio: Metaversumi - matka tulevaisuuden virtuaalimaailmoihin

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa Pasin vieraana on Kristiina Banda ja Kalle Heinonen Adobelta. Jaksossa Pasi keskustelee vieraiden kanssa metaversumista ja sen käyttömahdollisuuksista. Mikä on metaversumi ja miten se palvelee esimerkiksi mainostajaa?

lue lisää

06.03.2023

Digitaalinen ulkomainonta 30 % kasvussa vuonna 2022

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2022 oli noin 46,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua on hieman alle 30 % kun vastaavana aikana koko ulkomainonnan markkina kasvoi 21 %.

lue lisää