Icon
Digimarkkinoinnin koulutus - Investointi tulevaisuuteen ja urasi kehitykseen IABlogi

Digimarkkinoinnin koulutus - Investointi tulevaisuuteen ja urasi kehitykseen

05.10.2023 | Jannina Niskala, IAB Finland

Digimarkkinoinnin maailma on dynaaminen ja muuttuu päivittäin. Teknologian jatkuva kehitys, kuluttajien käyttäytymisen muutokset ja alustojen päivitykset tarkoittavat, että digimarkkinoijien on pysyttävä herkillä ja valppaina. Tässä kontekstissa digimarkkinoinnin koulutus nousee ensiarvoiseen merkitykseen.

Monille aloille on tyypillistä, että kerran hankittu ammatillinen osaaminen palvelee pitkään. Digimarkkinoinnissa tämä ei päde. Se, mikä toimi kuusi kuukautta sitten, ei välttämättä ole enää tehokasta tai edes relevanttia. Esimerkiksi algoritmin muutokset voivat tehdä eilisen mainosstrategian tehottomaksi yhdessä yössä.

Tästä syystä jatkuva oppiminen ja digimarkkinoinnin koulutus ovat keskeisiä menestyksen avaimia alalla. Ammattilaisen on kyettävä mukautumaan nopeisiin muutoksiin ja ymmärrettävä uusimmat trendit, työkalut ja teknologiat. Jatkuva kouluttautuminen ei ole vain suositeltavaa, se on välttämätöntä.

IAB Finlandin digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointikoulutuksella ajantasalle

Tässä kohtaa IAB Finlandin uudistettu digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointikoulutus astuu kuvaan. Se tarjoaa ajankohtaista ja relevanttia tietoa alan parhaista käytännöistä ja työkaluista. Sertifikaatti, joka on voimassa kaksi vuotta, toimii osoituksena ammattilaisen osaamisesta ja pätevyydestä. Ja koska digimarkkinoinnin kenttä ei pysähdy, on olennaista, että koulutuksen päivittäminen on tehty helpoksi ja kustannustehokkaaksi. Samalla kurssilla sertifikaatin uusiminen on mahdollista alennetulla hinnalla, mikä kannustaa ammattilaisia pitämään tietonsa ajan tasalla.

Yhteenvetona voidaan sanoa, että digimarkkinoinnin nopea muutos asettaa ammattilaiset haasteiden eteen. Jatkuva kouluttautuminen ja uuden tiedon hankkiminen ovat välttämättömiä, jotta pysyy alalla kilpailukykyisenä. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa työkalut ja resurssit tähän tavoitteeseen.

Ilmoittaudu mukaan seuraavaan Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointikoulutukseen 13.2.2024 klo 9 alkaen. Löydät lisää tietoa koulutuksen sisällöstä TÄÄLTÄ

Jos koulutuksesta heräsi kysymyksiä, voit olla yhteydessä Mira Vaurulaan, mira.vaurula(at)iab.fi / puh 040 168 0385

 

16.01.2025

IAB Jäsenesittely: Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Singularity Designs Oy ja Jyri Kyllönen

lue lisää

15.01.2025

IAB Finland 2025 - Painopisteet, jäsenedut ja kumppanit

IAB Finlandin vuosi 2025 on rakennettu jäsenten toiveiden pohjalle. Työryhmien, tapahtumien ja täysin uutena jäsenetuna aloittavien foorumeiden teemat pohjautuvat syksyllä 2024 tehtyyn jäsentutkimukseen. Yhteistyökumppanina IAB koetaan yhä kiinnostavampana, sillä yhteensä 19 digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin toimijaa on Industry Partnerina tai Premium Partnerina IAB Finlandin kanssa.

lue lisää

08.01.2025

IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola

lue lisää

07.01.2025

IAB Jäsenesittely: Integral Ad Science and Björn Österman

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Integral Ad Science and Björn Österman

lue lisää